اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

تعطیلی درازمدت بسیاری از پل‌های مکانیزه عابر پیاده در تهران

سخنگوی کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران با تذکر به حناچی به دلیل تعطیلی درازمدت بسیاری از پل‌های مکانیزه عابر پیاده در پایتخت گفت: در ۳ ماه نخست امسال 1025 موردشکایت شهروندان در این زمینه از طریق سامانه 137 ثبت شده است.

تعطیلی درازمدت بسیاری از پل‌های مکانیزه عابر پیاده در تهران

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، آرش میلانی عضو شورای شهر تهران در صحن شورای شهر تهران در تذکری به شهردار درباره نواقص پل‌های مکانیزه عابر پیاده اظهار داشت: این مشکل سبب اختلال در تردد شهروندان به خصوص کودکان، افراد مسن و معلولان شده است و علاوه بر رفع نواقص پل‌های مکانیزه عابر پیاده توسعه آن نیز امری ضروری است.

وی افزود: تعطیلی درازمدت پل‌های مکانیزه که به دلیل مشکلات مختلف به ویژه در بزرگراه‌ها ادامه داشته است، مشکل‌ساز شده البته گفته می‌شود این مسأله به دلیل بدهی به شرکت برق است.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد:‌ ترافیک و پیامدهای منفی آن یکی از مهمترین مسائلی است که شهروندان تهرانی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و بر اساس نظرسنجی‌های به عمل آمده جزو دو اولویت نخست شهروندان تهرانی برای حل مسائل است.

میلانی ادامه داد: صدور مجوز ساختمان و فروش بیش از حد ظرفیت تراکم، حذف پارکینگ، بافت فرسوده و کمبود خیابان‌ها از مهمترین دلایل ترافیک است و در کنار این‌ها عبور عابران پیاده از عرض خیابان دردسرساز است و خطراتی را به همراه دارد.

سخنگوی کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران بیان داشت: این روزها صحنه‌های عبور عابران پیاده از عرض آزادراه‌ها به امری عادی تبدیل شده و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی درباره گزارش‌های واصله به سامانه 137، گفت:‌ در سه ماه نخست امسال در 22 منطقه پایتخت 1025 مورد شکایت شهروندان در خصوص مشکلات پل‌های عابر پیاده داشته‌ایم و باید این موضوع هر چه زودتر مدنظر قرار گیرد و در این زمینه به شهردار پایتخت تذکر می‌دهم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول