اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

بهزیستی نیازمند منابع مالی است

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: بهزیستی نیازمند منابع مالی است چراکه وظیفه رسیدگی به افرادی را دارد که بدلیل مشکلات جسمی و روحی نیاز بیشتری دارند.

بهزیستی نیازمند منابع مالی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سید البرز حسینی در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: بهزیستی در خدمت‌رسانی به معلولان وظیفه خطیر و سنگینی دارد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: بهزیستی فعالیت‌های متنوعی دارد و از فعالیت‌های مهدکودک‌ها و رسیدگی به کودکان تا سالمندان و مشاوره‌های ژنتیک قبل ازدواج رسیدگی می‌کند.

وی با بیان اینکه انجام فعالیت‌های سخت بهزیستی نیاز به یک ایمان قلبی دارد که کارکنان بهزیستی به خوبی از عهده آن برمی‌آیند، اضافه کرد: سهم معنویت کارکنان بهزیستی بسیار بیشتر از دیگران است.

حسینی گفت: بهزیستی نیازمند منابع مالی است، چراکه وظیفه  رسیدگی به افرادی را دارد که بدلیل مشکلات جسمی و روحی نیاز بیشتری دارند.

وی ادامه داد: بخش عظیمی از وظایف من مرتبط با بهزیستی است و رسیدگی به مددجویان در زمره مهمترین کارهای من است و برای ارتقای این فعالیت نیاز به اطلاعات بیشتر نسبت به بهزیستی دارم.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هرجا قوانینی در بهزیستی وجود دارد که در سطح ملی یا استانی اجرایی نشده است از سوی نمایندگان مجلس استان پیگیری می‌شود، اضافه کرد: انتظار داریم مسؤولان بهزیستی استان این کم و کاستی‌ها را بیان کنند تا پیگیری لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر جامعه نسبت به فعالیت‌های بهزیستی و خدمت رسانی به معلولین کم اطلاع است، گفت: جامعه از وسعت عملکرد و عمق فعالیت این نهاد تخصصی و حمایتی اطلاعات زیادی ندارد.

به گفته مدیرکل بهزیستی استان زنجان توانمندسازی جامعه هدف و توسعه خدمات سازمان به افراد در معرض آسیب، توسعه برنامه‌های تربیتی و پرورشی پیش از سن دبستان، توسعه خدمات بیمه‌ای برای افراد تحت پوشش انجام داده است.

محمد محمدی قیداری تصریح کرد: در حال حاضر 8 هزار و ۳۱۸ پرونده مددکاری در حوزه معاونت اجتماعی بهزیستی استان زنجان وجود دارد.

وی افزود: از مجموع پرونده‌های مربوط به بهزیستی 3 هزار و ۶۶۷ پرونده مربوط به زنان سرپرست خانوار است و در این حوزه بیش از 4 هزار و ۳۵ خانواده معادل ۵۲ درصد مستمری بگیر هستند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول