اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

توزیع بیش از ۲۲ میلیارد بسته‌های حمایتی در قرچک

فرماندار شهرستان قرچک از توزیع بیش از ۲۲ میلیارد ریال بسته‌های حمایتی بین خانوارهای آسیب‌دیده از کرونا در این منطقه خبر داد.

توزیع بیش از ۲۲ میلیارد بسته‌های حمایتی در قرچک

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک عصر امروز در جلسه مشترک با رئیس بنیاد مستضعفان کشور که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: قرچک سال ۹۱ از ورامین منتزع شده و به دلیل نزدیکی به تهران از شهرستان‌های پر تراکم استان بعد از بهارستان و قدس است.

وی با بیان اینکه قرچک شهرستانی محروم و نیازمند توجه ویژه است، افزود: این شهرستان از پتانسیل‌های خوبی برخوردار است که اگر به خوبی مدیریت نشود آبستن مشکلات و به یک تهدید برای تهران تبدیل خواهد شد.

فرماندار شهرستان قرچک با بیان اینکه ۱۰ درصد از جمعیت مهاجر به استان تهران در قرچک سکونت دارند، گفت: اقدامات خوبی جهت اشتغالزایی در شهرک صنعتی قرچک صورت گرفته است.

خطیبی با بیان اینکه قرچک در گذشته مرکز تولید غلات و محصولات کشاورزی و دامداری استان بوده، افزود: در صورت تأمین نشدن آب کشاورزی از محل پسآب تصفیه شده تهران این ظرفیت‌ها‌ آسیب می‌بینند.

وی اذعان داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا بیش از ۲۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در قالب طرح‌های مشارکت اجتماعی، مؤمنانه و مواسات به خانوارهای آسیب دیده، کمک معیشتی صورت گرفته است.

فرماندار شهرستان قرچک گفت: بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی، ۳۰ هزار وعده غذایی، بیش از ۱۳ هزار بسته بهداشتی، ۵۰ هزار ماسک، بیش از ۷ هزار تجهیزات پزشکی، حدود ۷ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده و در حوزه پیشگیرانه نیز بسته‌های فرهنگی تولید و در این شهرستان توزیع شده است.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول