اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

افتتاح شرکت تولیدی آریا سلولز در شهرک صنعتی جویبار

شرکت تولیدی آریا سلولز در شهرک صنعتی جویبار با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مدیرعامل بنیاد برکت و جمعی از مسؤولان استانی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

افتتاح شرکت تولیدی آریا سلولز در شهرک صنعتی جویبار

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، شرکت خمیر حل شونده آریو سلولز خزر( سهامی خاص) در زمینی به مساحت 3 هزار متر مربع در شهرک صنعتی جویبار که قبلا تعطیل بوده که با تلاش‌های انجام شده احیاء و در حال حاضر این مجموعه از ضایعات کارتن و باگاس، آلفا سلولز و خمیر فلاف از لینتر پنبه تولید می‌کند.

میزان سرمایه‌گذاری برای این واحد تولیدی را ۷۰ میلیارد ریال است که ۴۰ درصد سرمایه‌گذاری صورت گرفته توسط بانک سپه و ۴۹ درصد نیز با مشارکت بنیاد برکت انجام شد.

حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با بیان اینکه این واحد در حال حاضر در یک شیفت کاری ۳ تن تولید دارد،گفت: در فاز اول این شرکت، با اشتغالزایی ۱۰ نفر مشغول به فعالیت است که با افتتاح فاز دوم که در شهریور ماه امسال تعداد اشتغال آن به ۳۰ نفر افزایش خواهد یافت.

آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی  نماینده ولی فقیه در استان نیز امروز مراسم افتتاح شرکت تولیدی آریا سلولز در شهرک صنعتی جویبار، از سرعت خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام به آسیب‌دیدگان کرونا و مناطق محروم قدردانی کرد.

وی با اشاره به رزمایش همدلی و احسان و فرمایش رهبر انقلاب در خصوص لزوم سبقت گرفتن مسؤولان از هم درخدمت به مردم، افزود: ستاد اجرایی فرمان امام در این مسابقه خدمت‌گزاری دارای رتبه ممتاز و برنده آن است.

در ادامه امیرحسین مدنی مدیر عامل بنیاد برکت با اشاره به به اینکه روزانه هزار شغل توسط این بنیاد با اجرای پروژه‌ها ایجاد می‌شود، اعلام کرد: تاکنون ۴۷ هزار پروژه سحاب اجرا شده است.

وی با بیان اینکه هر روز هزار شغل توسط پروژه‌های طرح سحاب در کشور ایجاد می‌شود، یادآور شد: در حال حاضر در ۸ هزار روستا، طرح‌های اشتغالزایی اجرایی شده است.

مدیرعامل بنیاد برکت اضافه کرد: طرح‌های اجرای شده توسط این بنیاد، شامل؛ ساخت هزار و ۹۰۰ مدرسه، ۴۰ هزار مسکن، هزار و ۵۰۰ مسجد و مجموعه‌های فرهنگی از جمله پروژه‌های اجرا شده توسط این بنیاد است.

به گزارش فارس: تاکنون۲۴۰ مرکز جامع سلامت و خانه بهداشت نیز توسط بنیاد برکت در کشور ساخته شده است.


انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول