اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی از فردا درسی‌سخت/ ممنوعیت ورود پلاک‌های غیر بومی

فرماندار دنا از اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی از یکشنبه درسی‌سخت خبر داد و گفت: به علت شیوع گسترده ویروس کرونا، از فردا یکشنبه 29 تیرماه ورودی‌های شهر سی سخت به روی پلاک‌های غیر بومی بسته خواهد شد.

اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی از فردا درسی‌سخت/  ممنوعیت ورود پلاک‌های غیر بومی

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، فرماندار دنا اظهار کرد:  به علت شیوع گسترده ویروس کرونا و وضعیت قرمز استانهای هم جوار، محدودیت های کرونایی از فردا یکشنبه 29 تیرماه در شهرستان دنا و شهر سی سخت از سر گرفته می‌شود.

عبدالحمید پناهی گفت:با توجه شیوع فراوانی کرونا در استان و وضعیت قرمز استان‌های هم جوار وبا توجه به تعطیلات در پیش رو واحتمال فراوان مسافرت از استان های هم جوار به استان و شهرهای گردشگر پذیر از فردا ایستگاه های کنترل ورود وخروج  در ورودی های شهر سی سخت مستقر خواهد شد واز ورود کلیه پلاک های غیر بومی به شهر سی سخت جلوگیری خواهد شد.

 

پناهی در ادامه گفت:دهیاران وشوراهای روستاهایی مانند پاتاوه، ده شیخ، بهرام بیگی وکریک که دارای مکان های  گردشگری هستند باید با همکاری بسیج و شبکه بهداشت شهرستان دنا از ورود مسافر و پلاک های غیر بومی  به این مناطق جلوگیری کنید.

وی عنوان کرد: از فردا از تمامی ادارات توسط تیم بازرسی  فرمانداری وشبکه بهداشت ودرمان  بازرسی می‌شود و هر اداره ای که در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی تخلف کرده باشد و موارد بهداشتی را رعایت نکند برخورد خواهد شد و کلیه ادارات وبانکها باید از پذیرش ارباب رجوع بدون ماسک جلوگیری کنند.

فرماندار دنا در پایان گفت:از مردم فهیم شهرستان دنا به خصوص مردم شهر سی سخت تقاضامندیم که از حضور در جشن‌های عروسی و مراسمات ختم جدا خودداری کنند، از رفت و آمدها شب‌نشینی ها خودداری کنند چرا که این ویروس مهلک و کشنده به شدت اوضاع استان را درگیر نموده است و با کوچکترین غفلتی ممکن است هر کسی را درگیر کند که خسارات جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول