اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  سایر حوزه ها

رئیس دانشگاه صنعتی شریف درگذشت استاد شیمی این دانشگاه را تسلیت گفت

رئیس دانشگاه صنعتی شریف در پیامی درگذشت محمدرضا سعیدی استاد برجسته و سرآمد در علم شیمی و عضو هیات علمی این دانشگاه را تسلیت گفت.

رئیس دانشگاه صنعتی شریف درگذشت استاد شیمی این دانشگاه را تسلیت گفت

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، محمود فتوحی رئیس دانشگاه صنعتی شریف در پیامی درگذشت محمدرضا سعیدی استاد برجسته و سرآمد در علم شیمی و عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است: 
اوست زنده پاینده
درگذشت دوست و همکار عزیز جناب آقای دکتر محمدرضا سعیدی، بار دیگر داغ دل خانواده دانشگاه صنعتی شریف را تازه کرد. استاد برجسته دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی شریف و سرآمد علمی و آموزشی کشور دانشمندی فرهیخته که بر هیچ یک از شیمیدان‌های پیشگام و پیشتاز کشور پوشیده نیست که ایشان استادی نمونه و شیمیدانی برجسته، فرهیخته، اخلاقمدار، متواضع، پرتلاش بود و خدمات ارزشمندی به جامعه علمی، به ویژه جامعه علمی شیمی کشور عزیزمان ایران کرد.
ضایعه فقدان این دانشمند فرهیخته و استاد فرزانه را که عمر خود را صرف تربیت نسل جوان و پرورش استعداد دانشجویان کرد را به جامعه فرهیخته دانشگاهی و خانواده محترم و دوستان و همکارانش تسلیت می‌گویم. نام نیک این استاد فرهیخته، در سپهر علم و فرهیختگی همچون خورشید خواهد درخشید و سند افتخاری در تاریخ علم شیمی کشور خواهد بود راهش پررهرو باد.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول