اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

در دیدار استاندار با رئیس مجلس چه گذشت/ دعوت از قالیباف برای سفر به آذربایجان‌شرقی

رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی از دیدارهای خود و استاندار آذربایجان با رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس کل بانک مرکزی و وزیر نفت خبر داد.

در دیدار استاندار با رئیس مجلس چه گذشت/ دعوت از قالیباف برای سفر به آذربایجان‌شرقی

یوسف داوودی نماینده مردم سراب در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سراب با اشاره به دعوت از آقای قالیباف برای سفر به استان آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: حمایت مجلس از توسعه خطوط ریلی در استان آذربایجان‌شرقی به‌‌خصوص خط ریلی تبریز و جمهوری آذربایجان که از شهرهای سراب، نیر و سرعین نیز می‌گذرد از مطالبات مهم نمایندگان استان از مجلس عنوان شد.

 عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، تاکید کرد: بهره‌برداری کامل از معادن و ظرفیت‌های معدنی استان آذربایجان‌شرقی از جمله معدن سونگون ورزقان و نفلین سینیت سراب در اولویت طرح‌های صنعتی استان است.

داوودی احیای دریاچه ارومیه را از مطالبات و درخواست‌های  مردم آذربایجان از مسوولان  عنوان کرد و افزود: اگرچه بارش‌ها و نزول رحمت آسمانی و برخی اقدامات توانسته رمقی به این دریاچه کهن بدهد اما اکنون از 14 میلیارد متر مکعب به 4 میلیارد متر مکعب رسیده و احیای آن به عزمی همگانی و همتی مضاعف نیاز دارد.

انتهای پیام/60010/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول