اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۹۱۱/ شهید رضا کلاهى: در مسیر انقلاب از ولی فقیه اطاعت کنید

شهید رضا کلاهى در وصیت‌نامه خود آورده است: برادران و خواهران دینى از شما تقاضا دارم همیشه به یارى اسلام بشتابید و آن را به جهانیان معرفی کنید و براى رضاى خدا خدمت کرده و در این مسیر از ولی خود اطاعت کنید.

۹۱۱/ شهید رضا کلاهى: در مسیر انقلاب  از ولی فقیه اطاعت کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید رضا کلاهى:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهدا شمع محفل بشریت‌اند.

با سلام و درود به روان پاک شهدای صدر اسلام تاکنون و با سلام امام امت خمینى بت شکن و با سلام حضور محترم برادران و خواهران دینى و با سلام حضور محترم پدر و مادر عزیزم.

پدر و مادر عزیزم در قاموس شهادت واژه وحشت معنى ندارد و این راهى است که باید رفت، امیدوارم هیچ ناراحتى نداشته باشید از اینکه شهید شوم بلکه باید افتخار کنید فرزند شما در راه اسلام فدا شده است. امیدوارم مرا حلال کنید.

 خواهرم تو هم همچون زینب باش و صبر و استقامت داشته باش، برادرانم اگر بدى دیدید حتما حلالم کنید.

 ای مردم امام را اطاعت کنید. امام را دعا کنید و پیرو ولایت فقیه باشید، راه شهدای اسلام را ادامه دهید و در راه اسلام خدمت کنید و در جامعه براى رضاى خدا خدمت کنید و اگر انشاءالله کربلا فتح شد بروید زیارت و به جای من هم زیارت کنید.انشاءالله اسلام پیروز شود. 

 برادران و خواهران دینى از شما تقاضا دارم که همیشه به یارى اسلام بشتابید و آن را به جهانیان معرفی کنید و همانطور که دین ما اسلام است و کتابمان قرآن براى رضاى خدا خدمت کنید و در این مسیر از ولی خود اطاعت کنید.

انتهای پیام/89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول