اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

عضو پارلمان عراق: دولت موظف به اجرای مصوبه اخراج نظامیان آمریکایی است

عضو پارلمان عراق گفت که گروه‌های مقاومت برای دولت و جریان‌های سیاسی در اجرای هر چه سریع‌تر مصوبه خروج نظامیان آمریکایی از عراق ضرب الاجل تعیین کرده‌اند.

عضو پارلمان عراق: دولت موظف به اجرای مصوبه اخراج نظامیان آمریکایی است

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، عضو فراکسیون «صادقون» پارلمان عراق تاکید کرد که گروه‌های مقاومت برای گروه‌های سیاسی برای مذاکره با نیروهای آمریکا بر سر خروج از عراق ضرب الاجل گذاشته‌اند.

بر اساس گزارش پایگاه خبری موازین نیوز، «احمد الکنانی» در یک نطق تلویزیونی گفت: «اکثر گروه‌های سیاسی به اخراج نیروهای آمریکایی رای دادند و الکاظمی باید به طور جدی برای عملی کردن آن اقدام کند».

وی افزود: «الکاظمی باید با گروه‌های سیاسی مشورت و در مسائل مهم و به خصوص موضوع اخراج نیروهای آمریکایی خودسرانه تصمیم نگیرد».

این عضو پارلمان عراق با تاکید بر اینکه  قانون اساسی به پارلمان حق رای گیری برای اخراج نیروهای آمریکایی را داده است، گفت: «گروه‌های مقاومت برای گروه‌های سیاسی در خصوص مذاکره با نیروهای آمریکایی بر سر خروج آنها از عراق ضرب الاجل تعیین کرده‌اند».

الکنانی با بیان اینکه ادامه حضور نیروهای آمریکایی در عراق، حجت را بر گروه‌های مقاومت برای مقابله با آنها تمام می‌کند، گفـت: «اوضاع در کشور تحمل بحران‌های بیشتری را ندارد و گفت‌وگو بهترین راه برای حل مشکلات است».

به دنبال شهادت سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و «ابومهدی المهندس» نائب رئیس سازمان الحشد الشعبی در حمله هوایی آمریکا به نزدیکی فرودگاه بغداد، پارلمان عراق مصوبه اخراج نظامیان تروریست آمریکایی از خاک این کشور را تصویب کرد.

انتهای پیام/.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول