اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

مهلت ثبت‌نام کسب‌وکارها برای دریافت تسهیلات کرونا تا 5 مردادماه تمدید شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌رضوی گفت: بر اساس مصوبه بیست‌ویکمین جلسه کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع کرونا، مهلت ثبت‌نام کسب‌وکارهای دارای بیمه و بدون بیمه در سامانه کارا، تا پنجم مردادماه تمدید شد.

مهلت ثبت‌نام کسب‌وکارها برای دریافت تسهیلات کرونا تا 5 مردادماه تمدید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌رضوی ابوالفضل مکرمی‌فربا اعلام این خبر ابراز کرد: براساس بررسی‌های صورت‌گرفته تعداد زیادی از کسب و کارهای حوزه گردشگری و صنایع دستی برای دریافت تسهیلات خسارت ناشی از کرونا ثبت نام نکرده‌اند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌رضوی از کسب و کارهای حوزه گردشگری و صنایع دستی برای ثبت نام در سامانه دعوت کرد و و گفت: «متقاضیان برای دریافت تسهیلات باید به سامانه کارا به نشانی kara.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

وی یادآور شد: خسارت ناشی از تعطیلی تاسیسات گردشگری در استان خراسان رضوی برای ماه‌های اسفند 98 و فرودین و اردیبهشت 99 به میزان ده هزار و 670 میلیارد ریال برآورد شده است که البته خسارت به برخی از این کسب و کارها در خرداد و تیرماه نیز ادامه داشته است.

مکرمی‌فر افزود: تاکنون حدود 320 طرح در سامانه کارا برای دریافت تسهیلات خسارت ناشی از کرونا ثبت نام کرده اند.

انتهای پیام/ 70071

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول