اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

بیانیه نشست احزاب یمن در صنعا: عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی شرعاً حرام است

در نشستی که میان احزاب یمنی و نمایندگان قوای فلسطینی در صنعاء برگزار شد، بر ایستادگی در کنار ملت فلسطین تأکید و تمامی انواع عادی‌سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی رد شد.

بیانیه نشست احزاب یمن در صنعا: عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی شرعاً حرام است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، امروز (پنجشنبه) دیداری گسترده میان احزاب و قوای سیاسی یمن و نمایندگان قوای فلسطینی در این کشور تحت عنوان «مسأله فلسطین میان الحاق و عادی‌سازی» برگزار شد.

بر اساس گزارش شبکه «المسیره»، در بیانیه این نشست بر ایستادگی در کنار ملت فلسطین تأکید و تمامی انواع عادی‌سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی رد شد.

شرکت‌کنندگان تأکید کردند، عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی شرعا حرام است.

«حسن حمران» رئیس پرونده فلسطین در جنبش انصارالله یمن هم خطاب به فلسطینی‌ها گفت: ما تا آزادسازی هر وجب از خاک فلسطین در کنار شما هستیم.

«احمد برکات» نماینده جهاد اسلامی در یمن نیز از همبستگی یمنی‌ها و ایستادن آنها در کنار ملت فلسطین آنهم در زمانی که کشورهای عربی مشغول عادی‌سازی روابط هستند، قدردانی کرد.

«معاذ ابوشماله» نماینده حماس در یمن نیز اعلام کرد، دشمن حقیقی امت اسلام و فلسطین «اسرائیل» و حامیان آن هستند.

وی گفت، [طرح آمریکا برای فلسطین موسوم به] «معامله قرن» آخرین مرحله از نابودی آرمان فلسطین است که آمریکایی‌ها خواهان آن هستند اما علیرغم عادی‌سازی روابط برخی کشورها، موفق نخواهد شد.

«خالد خلیفه» نماینده جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین نیز اعلام کرد، تشکیلات خودگردان باید تمام توافقنامه‌ها با آمریکا و رژیم صهیونیستی را لغو و شناسایی این رژیم را پس بگیرد و مسیر را به روی جنبش‌های مقاومت و انتفاضه مردمی باز کند.

«یونس هزاع» نماینده حزب کنگره مردمی یمن هم بر ثبات موضع در قبال مسأله فلسطنی و ساقط کردن معامله قرن تأکید کرد.

«یحیی ابواصبع» نماینده حزب الاشتراکی یمن (حزب سوسیالیست) هم به نوبه خود گفت، متاسفانه امروز پول کشورهای عربی صرف توطئه علیه ملت فلسطین و قراردادهای شرم‌آور برای نابودی مسأله فسلطین می‌شود.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول