اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

برای کسب حداکثر امتیازات خواهیم جنگید/ ابتلای دو بازیکن شهرداری به کرونا

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: بر روی کاغذ اندک شانسی برای خود قائل هستیم و تا پایان رقابت ها برای کسب حداکثر امتیازات خواهیم جنگید.

برای کسب حداکثر امتیازات خواهیم جنگید/ ابتلای دو بازیکن شهرداری به کرونا

هادی گلمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان با اشاره به پیروزی تیم فوتبال شهرداری همدان در دیدار معوقه هفته نوزدهم لیگ دسته دوم فوتبال اظهار داشت: بعد از تعطیلی چندین ماهه لیگ دسته دوم فوتبال کشور اولین دیدار پساکرونایی این لیگ را دو تیم فوتبال شهرداری فومن و شهرداری همدان برگزار کردند.

وی افزود: با توجه به این وقفه طولانی دو تیم از شرایط مسابقه دور بودند ما هم بعد از مجوز برگزاری تمرینات توسط سازمان لیگ نتوانستیم بازی تدارکاتی خوبی را برگزار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه تعدادی از بازیکنان خود را نیز در اختیار نداشتیم، گفت: ما سه بازیکن اصلی خود به نام آرمین طلایی منش، علی ابوالفتحی و کاظم صالحی را به دلیل مصدومیت تا پایان فصل در اختیار نخواهیم داشت.

وی افزود: همچنین قبل از این دیدار نیز جواب تست کرونا دو بازیکن ما مثبت اعلام شد که از اردوی تیم کنار گذاشته شدند و به قرنطینه رفتند به همین دلیل با تیمی جوان راهی فومن شدیم.

گلمحمدی با بیان اینکه برای ارتقای جایگاه خود در جدول رده‌بندی به سه امتیاز این دیدار معوقه بسیار نیاز داشتیم،گفت: استراتژی ما از دقیقه نخست مسابقه تسلط بر توپ و میدان و ایجاد موقعیت متعدد بر دروازه حریف بود که موفق شدیم خیلی زود هم به گل نخست دست پیدا کنیم.

وی عنوان کرد: تیم فوتبال شهرداری فومن با وجود اینکه سقوط خود را قطعی می دیدید انتظار این بازی خوب را از آنها نداشتیم و در برابر ما بسیار با انگیزه ظاهر شدند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به موقعیت های از دست رفته تیم فوتبال شهرداری گفت: ما در این دیدار پنج گل زدیم و حداقل پنج گل دیگر هم نزدیم و اگر در زدن ضربات آخر کمی با دقت بودیم با اختلاف حداقل ۱۰ گل حریف خود را شکست می دادیم.

وی افزود: یک پنالتی را هم در این مسابقه از دست دادیم و بازیکنان جوان ما که در طول فصل کمتر بازی کرده بودند در نیمه دوم نمایش خوبی از خود ارائه دادند.

گلمحمدی با گلایه از داوری این دیدار بیان کرد: داور سه گل صد درصد ما را آفساید اعلام کرد و یک گل دیگر هم که از خط گذشته بود را به اشتباه رد کرد.

وی تصریح کرد: می‌توانستیم تفاضل گل خود را در این دیدار با حریفان بیشتر کنیم که عملکرد ضعیف داوران و کم دقتی خودمان مانع از این کار شد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به اجرای پروتکل‌های بهداشتی در این مسابقه گفت: در لیگ دسته دوم فوتبال کشور با توجه به امکانات ضعیف تیم‌ها اجرای پروتکل‌ها بسیار سخت است.

وی یادآور شد: در این دیدار حریف ما تا جایی که توانسته بودند پروتکل‌های بهداشتی همچون ضدعفونی کردن رختکن و پلمب آن را انجام داده بودند اما واقعا برای سلامتی بازیکنان نگران هستیم و امیدواریم تا پایان مسابقات اتفاق خاصی برای هیچ بازیکنی رخ ندهد.

وی با اشاره به شانس تیم فوتبال شهرداری همدان برای صعود خاطرنشان کرد: بر روی کاغذ اندک شانسی برای خود قائل هستیم و تا پایان رقابت‌ها برای کسب حداکثر امتیازات خواهیم جنگید.

انتهای پیام/89042/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول