اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

برگزاری جلسه فوق‌العاده‌ برای حل چالش‌های طرح تاپ

دبیرکل شورای عالی عتف گفت: اجرای موفقیت‌آمیز طرح تاپ وزارت صمت درباره پروژه های فناورانه شرکت های کوچک و متوسط با چالش‌هایی همراه هست که طی دو هفته آینده جلسه فوق‌العاده‌ای برای بررسی موضوع تشکیل خواهد شد.

برگزاری جلسه فوق‌العاده‌ برای حل چالش‌های طرح تاپ

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، مسعود برومند دبیرکل شورای عالی عتف در حاشیه برگزاری صد و نود و یکمین جلسه کمیسیون دائمی این شورا گفت: در جلسه شورا، گزارش جلسه هفته قبل شورا و مصوبات مطرح‌ شده ارائه شد.

وی توضیح داد: یکی از موضوعاتی که مطرح شد بحث اتصال بخش عرضه و تقاضای فناوری در کشور، به‌ خصوص در شرایط فعلی بود و در نهایت جمع‌بندی طرح ارائه شد.

وی افزود: بحث دوم در مورد چگونگی تهیه و تدوین برنامه های علم و فناوری و نوآوری استانی بود. چگونگی به‌کارگیری این برنامه‌ها در فرایند تدوین برنامه‌های ملی پژوهش و فناوری کشور، خصوصاً برای برنامه هفتم توسعه، مورد بررسی قرار گرفت. قرار شد برای رفع نگرانی‌ها خروجی برنامه‌های استان‌ها،برنامه‌ها در کمیسیون‌های تخصصی به‌طور دقیق بررسی شده و اولویت‌بندی آنها انجام شود.

دبیرکل شورای عالی عتف عنوان مرد: بحث سوم درباره بند تبصره ۹ بود که نیاز است تغییراتی روی آن اعمال شود.

برومند تصریح کرد: همچنین طرح تاپ وزارت صمت که مربوط به ایجاد بستری برای ایجاد عرضه و تقاضای اجرای پروژه‌های فناورانه مبتنی برنیاز شرکت‌های کوچک و متوسط کشور است، مورد بحث و تحلیل قرار گرفت و بخش اول آن ارائه شد. اجرای موفقیت‌آمیز این طرح با چالش‌هایی همراه هست که بدین منظور طی دوهفته آینده جلسه فوق‌العاده‌ای را برای طرح این موضوع تشکیل خواهد شد. در نهایت پیشنهاد نهایی در قالب مصوبه به شورای عتف ارایه خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول