اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

لغو اقامه نماز جمعه در بجنورد، شیروان و گرمه

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی از عدم اقامه نماز جمعه این هفته در ۳ شهرستان استان خبر داد و گفت: به علت وضعیت قرمز شیوع کرونا در بجنورد، شیروان و گرمه، نماز جمعه این هفته در این مناطق اقامه نمی‌شود.

لغو اقامه نماز جمعه در بجنورد، شیروان و گرمه

حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به آخرین تصمیم‌گیری‌ها برای اقامه نماز جمعه در خراسان شمالی اظهار کرد: به علت وضعیت کرونا در شهرستان‌های خراسان شمالی اقامه نماز در مناطق قرمز شیوع کرونا اقامه نمی‌شود.

وی با اعلام شهرستان‌های بجنورد، شیروان و گرمه برای عدم اقامه نماز جمعه این هفته خاطرنشان کرد: براساس اعلام وزارت بهداشت و دستورالعمل‌های بهداشتی اقامه نماز جمعه در شهرهایی با شیوع سفید و زرد کرونا امکان‌پذیر است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی افزود: اقامه نماز جمعه در سایر شهرستان‌های خراسان شمالی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، ممانعت از ورود افراد کهنسال و کودکان خواهد بود.

وی استفاده از مهر و سجاده شخصی برای نمازگزاران را الزامی اعلام کرد و گفت: تاکنون بر اساس بررسی‌های به‌عمل‌آمده، وضعیت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مصلی ها و مساجد مناسب ارزیابی می‌شود.

گفتنی است بر اساس آخرین اعلام مسئولان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی آمار ابتلا و بیماران بستری کرونا در این استان طی هفته‌های اخیر افزایش چشم‌گیری داشته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول