اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

عملیات احداث دو جایگاه عرضه فرآورده نفتی در کامیاران در دست اقدام است

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: عملیات احداث دو باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در ناحیه کامیاران در دست اقدام است.

عملیات احداث دو جایگاه عرضه فرآورده نفتی در کامیاران در دست اقدام است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عبدالله گیتی‌منش صبح امروز در آئین تکریم و معارفه رئیس ناحیه کامیاران اظهار امیدواری کرد: باتعامل و همکاری فرمانداری با پخش منطقه کردستان در راستای سوخت‌رسانی مطلوب، افزایش زیرساخت‌های سوخت‌رسانی و غیره سعی براین است تا عملکرد مناسبی داشته باشیم.

وی با اشاره به قرار گرفتن ناحیه درکریدور جاده‌ای ترانزیت جنوب به غرب کشور( مرز باشماق) از فعال بودن 6 باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و 4 باب جایگاه سی.ان.جی در ناحیه خبرداد و افزود: عملیات احداث 2 باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی نیز در شهر کامیاران در دست اقدام است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تعداد مجاری عرضه موجود در سطح شهر، برنامه‌ریزی منطقه بر گستردگی جغرافیایی مطلوب جایگاهها برای دسترسی بهتر شهروندان به دریافت خدمات خواهد بود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به توزیع بیش از 36 میلیون لیترنفتگاز در بخش کشاورزی استان در سه ماهه نخست سال جاری از فعایت یک‌هزار و 500 دستگاه تراکتور و کمباین در سطح ناحیه و اهمیت شهرستان کامیاران در خصوص محصولات کشاورزی و باغی خبرداد.

توزیع 2 میلیون لیتر نفتگاز در بخش ادوات کشاورزی کامیاران

گیتی‌منش همچنین از توزیع الکترونیکی سوخت بخش کشاورزی ناحیه از ابتدای تیر ماه خبر داد و افزود: در سه ماهه نخست سال جاری بیش از 2 میلیون لیتر نفتگاز در بخش ادوات کشاورزی شهرستان توزیع شده است.

وی سپس با اشاره  اهمیت مصرف سی.ان.جی به عنوان سوخت ملی کشور از  آمادگی این شرکت برای تسهیل فرآیند احداث جایگاه سی.ان.جی در استان برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی خبرداد و  با اشاره به  ثبت نام طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی در سامانه https://gcr.niopdc.ir اظهار امیدواری کرد که واجدین شرایط نسبت به ثبت نام در این سامانه اقدام نمایند.

فرماندار کامیاران نیز با بیان شرایط جغرافیایی و اقتصادی شهرستان، با اهدای لوحی از زحمات و تلاش‌های آقای جوانمیری در زمان تصدی ریاست ناحیه تقدیر و از توزیع بنزین و نفتگاز یور4 ، الکترونیکی کردن توزیع سوخت بخش کشاورزی، اقدامات شرکت در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در مجاری عرضه و سوخت‌رسانی مطلوب در این شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول