اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

از 2 مستندساز عفاف و حجاب تقدیر شد/ عبادی‌زاده: هنر اصیل توانایی دارد ارزش‌ها را به گونه تخصصی ترویج دهد

با حضور نماینده ولی فقیه در هرمزگان از دو مستندساز عرصه عفاف و حجاب تقدیر شد.

از 2 مستندساز عفاف و حجاب تقدیر شد/ عبادی‌زاده: هنر اصیل توانایی دارد ارزش‌ها را به گونه تخصصی ترویج دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس و معاونان ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان از مهراب بهرامی و معصومه ناصری دو مستندساز عرصه عفاف و حجاب تقدیر شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان اظهار داشت: یکی از راه‌ها برای احیای و تبلیغ ارزش‌های دینی و اسلامی استفاده از ابزار مؤثر و ماندگار   هنر است.

وی افزود: انتخاب سوژه متناسب با محوریت عفاف و حجاب یکی از اولویت‌های بنیادی است تا هنرمندان، این ارزش را در قالب هنر خویش برای مخاطبین به ارمغان بیاورند.

امام جمعه بندرعباس ادامه داد: هنر اصیل در هر بخشی توانایی دارد که ارزش‌ها را به گونه تخصصی تبلیغ و ترویج دهد.

وی با بیان اینکه مستندسازی دریچه تازه‌ای از واقعیت‌های حوزه عفاف و حجاب را آشکار می‌سازد، تصریح کرد: یکی از این واقعیت‌ها مقاومت مردم جنوب کشور در مقابل کشف حجاب رضاخانی است.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده در پایان خاطرنشان ساخت: فرهنگ مردم جنوب ایران نه فقط در داخل میهن اسلامی زبانزد است بلکه بر کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز تأثیر بسزایی گذاشته است.

در ابتدای این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین حر گلزاری معاونت مطالبه‌گری و اجتماعی به تشریح برخی از عملکردهای بنیاد عفاف و حجاب در این هفته پرداخت و گفت: برای ماندگاری و تقویت پوشش بومی و محلی یکی از اهداف بنیاد عفاف و حجاب استفاده از تحقیق و پژوهش است.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول