اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ورزش حرفه‌ای حمایت ملی می‌طلبد/ حمایت مسؤولان موجب دلگرمی و در مقابل غفلت آنان مأیوس‌کننده است

ملی‌پوش هرمزگانی قایقرانی با بیان اینکه وقتی ما در اردوها هستیم و حمایت مسؤولان را نداشته باشیم احساس غربت می‌کنیم، گفت: ورزش حرفه‌ای حمایت ملی را می‌طلبد که نیاز است سایر ارگان‌ها هم حمایت کنند.

ورزش حرفه‌ای حمایت ملی می‌طلبد/ حمایت مسؤولان موجب دلگرمی و در مقابل غفلت آنان مأیوس‌کننده است

سارا کاظمی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در بندرعباس اظهار داشت: ورزش را از سن 6 سالگی با رشته شنا شروع کردم و در سن 8 سالگی به عضویت تیم منتخب شنای استان در آمدم.

وی افزود: از سن 12 سالگی با ورزش مهیج قایقرانی آشنا شدم و هم‌اکنون 6 سال است عضو تیم ملی جمهوری اسلامی ایران هستم.

این ملی‌پوش هرمزگانی با بیان اینکه در مسابقات آسیایی 2015 دو مدال نقره کسب کردم، گفت: مدال نقره زیر 23 سال را که برای اولین بار در تاریخ قایقرانی دنیا برگزار می‌شد را کسب کردم و همچنین تاکنون بیش از 100 مدال رنگارنگ در پیکارهای مختلف قهرمانی کشور به‌دست آورده‌ام.

کاظمی با اشاره به تمریناتش در شرایط کرونایی تصریح کرد: با شیوع کرونا تقریبأ تمامی مسابقاتمان کنسل شد. متأسفانه این ویروس منحوس تمامی شرایط تمرینی ورزشکاران را مختل کرده است.

وی ادامه داد: به‌همراه خواهرم(هدیه کاظمی دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی جاکارتا) بخشی از تمرینات خود را در منزل انجام می‌دهیم و از آنجا که رشته ما انفرادی است در صورت امکان در فضای باز تمرینات را پشت سر می‌گذاریم.

این ملی‌پوش قایقرانی در ادامه این گفت‌وگو عنوان داشت: درخواستی که از مسؤولان ورزشی استان دارم این است که از وضعیت و شرایط ورزشکاران استانمان که برای کشور افتخارآفرینی کردند غافل نشوند و حدالامکان از ما حمایت کنند.

کاظمی در ادامه به مجموعه تمرینی قایقرانی شهر بندرعباس اشاره کرد و افزود: پیست بندرعباس واقعأ برای تمرین کردن مناسب نیست و هر زمان که به بندرعباس می‌آئیم تمرین را کاملأ کنار می‌گذاریم، نداشتن رخت‌کن مناسب، کمبود قایق و تنظیم ساعت تمرین‌ها با جزر و مد دریا، مشکلات زیادی برای یک قایقران است.

وی با بیان اینکه وقتی ما در اردوها هستیم و حمایت مسؤولان را نداشته باشیم احساس غربت می‌کنیم و این کار را برای ما سخت‌ می‌کند، گفت: ورزش حرفه‌ای حمایت ملی را می‌طلبد که نیاز است سایر ارگان‌ها هم حمایت کنند.

این ملی‌پوش خوش‌آتیه قایقرانی کشورمان در پایان با بیان اینکه حمایت مسؤولان موجب دلگرمی و در مقابل غفلت آنان مأیوس‌کننده است، یادآور شد: حامی اصلی من و خواهرم در ورزش پدر و مادرمان بوده‌اند و خوشبختانه از ابتدا تاکنون حمایت‌های زیادی از سوی آنان داشته‌ایم.

گفت‌وگو: مهزیار محمدنژاد

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول