اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

کشف ۲۵ فقره سرقت در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از دستگیری سارق سیم و کابل برق و کشف ۲۵ فقره سرقت خبر داد.

کشف ۲۵ فقره سرقت در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار بخشعلی کامرانی‌صالح اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌ سیم و کابل برق شبکه هوایی در سطح شهر همدان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۹ شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با گسترش اقدامات اطلاعاتی، تحقیقات میدانی و بررسی دوربین‌های مداربسته محل سرقت، تصویر یک سارق به دست آمد و نامبرده به صورت نامحسوس زیر نظر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار کرد: پس از چندین روز مراقبت و کنترل این سارق دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی مقادیری مواد مخدر و یک عدد قیچی مخصوص سیم‌بری که آثار برش سیم مسی بر لبه‌های قیچی مشهود بود، کشف شد.

وی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های فنی و تخصصی و در مواجهه با اسناد و مدارک موجود به ۲۵ فقره سرقت سیم و کابل برق با همکاری یکی از دوستانش اعتراف و اقرار کرد سیم و کابل‌های سرقتی را به یک مغازه‌دار فروخته است که با راهنمایی نامبرده، این خریدار اموال مسروقه نیز دستگیر و ۱۰۰ کیلوگرم سیم مسی کشف شد.

کامرانی‌صالح ادامه داد: ماموران با بکارگیری شگردهای پلیسی همدست متهم را که در امر سرقت و جابجایی و فروش سیم برق مسی فعالیت داشت را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی در پایان سخنانش از شهروندان خواست نسبت به موارد مشکوک یا بروز خاموشی‌های نامتعارف حساس باشند.

انتهای پیام/ 3140/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول