اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

دولت و مجلس برای حل مسائل معیشتی مردم اقدام فوری و جدی انجام دهند

رئیس بسیج اساتید تهران با بیان اینکه دولت و مجلس باید در حل مسائل معیشتی ورود جدی و فوری کنند، گفت: به استفاده از ظرفیت نخبگانی و دانشگاهی در کمک به دولت و مجلس در حل مشکلات معیشتی باید توجه شود.

دولت و مجلس برای حل مسائل معیشتی مردم اقدام فوری و جدی انجام دهند

به گزارش خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، جلیل دارا رئیس بسیج اساتید دانشگاه های تهران در دانشگاه صنعتی امیر کبیر در جلسه تودیع و معارفه مسئول بسیج اساتید این دانشگاه عنوان کرد: کشور عزیزمان ایران توان حل همه مشکلات را دارد. چرا که ظرفیت حل این مشکلات را در اختیار داریم.

وی با بیان اینکه دولت و مجلس باید در حل مسائل معیشتی ورود جدی و فوری کنند، گفت: به استفاده از ظرفیت نخبگانی و دانشگاهی در کمک به دولت و مجلس در حل مشکلات معیشتی باید توجه شود.

دارا بیان داشت: اساتید ما آمادگی کامل برای همکاری علمی با دولت و به ویژه مجلس جدید را دارند و پیشرفت کشور مستلزم به کارگیری نخبگان دانشگاهی در عرصه تصمیم سازی است.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه های تهران بر ضرورت حضور جدی اساتید دانشگاه صنعتی امیر کبیر در تصمیمات مربوط به حوزه های صنعتی تاکید کرد و گفت:بسیج اساتید دانشگاه امیرکبیر گروه های حل مسئله را راه اندازی کنند.

دارا عنوان کرد: کشور ما همان کشوری است که در حوزه های نظامی، پزشکی، نانو و خیلی از حوزه های دیگر حرف برای گفتن دارد اما چگونه است که در حوزه مدیریت اقتصادی کشور دچار مشکلاتی است؟

وی اعتماد به توان داخلی و عمل به تفکر ما می توانیم را راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی دانست.

در این جلسه رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه امیرکبیر نیز حضور داشته و سخنرانی کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول