اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

قرارگاه تحول محلات سنگر دفاع از اسلام است/ حضور روحانیت در خط مقدم قرارگاه تحول محلات

فرمانده سپاه بندرلنگه گفت: روحانیون در خط مقدم قرارگاه تحول محلات قرار دارند و نبض جامعه، سازماندهی، تربیت جوانان و کار تشکیلاتی در دست ائمه جماعت مساجد است.

قرارگاه تحول محلات سنگر دفاع از اسلام است/ حضور روحانیت در خط مقدم قرارگاه تحول محلات

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، نشست هماهنگی برگزاری طرح تحول محلات ظهر امروز با حضور اسحاق مؤذن‌نسب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، حجت‌الاسلام حسن فقیهی‌فر امام جمعه موقت، حجت‌الاسلام عباس شمس مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه، حجت‌الاسلام عبدالمهدی حیدرزاده مدیر حوزه علمیه آل‌البیت(ع) بندرلنگه در محل این مدرسه دینی برگزار شد.

در ابتدای این نشست اسحاق مؤذن‌نسب فرمانده سپاه بندرلنگه با اشاره به 6 توصیه راهبردی و کلیدی مقام معظم رهبری به بسیج، اظهار کرد: معظم‌له فرمودند، در همه‌ زمینه‌ها، زمینه‌ دفاع در میدان سخت، در میدان نیمه‌سخت، در میدان نرم آماده‌به‌کار باشید، بسیج در همه‌ محلّه‌های کشور، راهبرد و تاکتیکِ آماده داشته باشد و در مقابل حوادث گوناگون، تاکتیک‌ها و راهبردهای آماده داشته باشید.

وی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه مثل کمیته عمل کنید، افزود: مقام معظم رهبری فرمودند، تجربه‌ کمیته‌ها در سال ۶۰ تجربه‌ خوبی است، از آن تجربه استفاده بشود. کمیته‌های انقلاب اسلامی در سال ۶۰ در محلّات مختلف، در جاهای مختلف، همه ‌جا حضور داشتند؛ همیشه هم حضور داشتند؛ هر حادثه‌ای که در آن منطقه رخ می‌داد، اوّل چشم انسان می‌افتاد به برادران کمیته. البتّه آنها تازه‌کار بودند، آگاهی‌های امروز شما را، توانایی‌های امروز شما را اصلاً نداشتند، امّا حضور دائمی داشتند؛ این حضور دائمی خیلی مهم است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه اضافه کرد: همان‌طور که معظم‌له دغدغه حضور بسیج در محلات را داشته‌اند امروز طرح تحول محلات نیز برگرفته از سخنان رهبری معظم انقلاب است که باید ما با کمک ائمه جماعات مساجد به‌عنوان مسؤول قرارگاه طرح تحول محلات و همراهی بسیجیان و مردم به این امر تحقق ببخشیم.

مؤذن‌نسب یادآور شد: روحانیون در خط مقدم قرارگاه تحول محلات قرار دارند و نبض جامعه، سازماندهی، تربیت جوانان و کار تشکیلاتی در دست ائمه جماعت مساجد است.

فرمانده بسیج شهرستان بندرلنگه خاطرنشان کرد: مدل ما در آرایش مقابله با جنگ نرم دشمن مدل قرارگاه تحول محلات است و  امروز سنگر دفاع از اسلام قرارگاه تحول محلات است.

در ادامه حجت‌الاسلام عبدالمهدی حیدرزاده مدیر حوزه علمیه آل‌البیت(ع) بندرلنگه از آمادگی طلاب و روحانیون این حوزه  در جهت همکاری با طرح تحول محلات خبر داد و افزود: روحانیون همواره پای ثابت برنامه‌های بسیج در محلات بوده‌اند و در این طرح نقش اساسی و محوری را در مساجد عهده‌دار خواهند بود.

وی فزود: حوزه علمیه برای برگزاری جشن‌های عید غدیر برنامه‌های متنوع ویژه فضای مجازی در نظر گرفته است و همچنین در صورت مهیا شدن شرایط آماده برگزاری نمایش بازسازی واقعه غدیر همچون سال‌های گذشته نیز هستیم.

انتهای پیام/88028

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول