اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

رونمایی از مجموعه موشن‌گرافیک فرهنگ شهروندی در همدان

مدیر منطقه یک شهرداری همدان با اشاره به رونمایی از مجموعه موشن گرافیک فرهنگ شهروندی در همدان گفت: سعی شده با ساخت قسمت‌های ۹۰ ثانیه‌ای پیام‌های شهروندی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بیشترین تاثیرگذاری به شهروندان ارائه دهیم.

رونمایی از مجموعه موشن‌گرافیک فرهنگ شهروندی در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان مسعود دهبانی‌صابر ظهر امروز در مراسم رونمایی از مجموعه موشن گرافیک فرهنگ شهروندی در همدان با بیان اینکه توسعه پایدار و همه جانبه یک جامعه در گرو آموزش مناسب شهروندان آن جامعه است بیان کرد: آموزش شهروندی در اثر نیاز شهروندان به وجود می‌آید.

وی با بیان اینکه با ساخت محتوای مناسب و اثربخش می توان الگوی رفتاری مناسبی را در بخش‌های مورد نیاز ایجاد کرد گفت: در دنیای امروز آموزش‌هایی موفق هستند که بتوانند به صورت مستمر و در کوتاه ترین زمان ممکن مخاطب را تحت تاثیر قرار داده و باعث اصلاح رفتار شوند.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان با تأکید بر اینکه استمرار برنامه‌های مناسب می‌تواند باعث ایجاد تغییراتی بزرگ در بلندمدت شود افزود: شناخت نقاط قوت و ضعف فضای مجازی بسیار مهم است و توجه به ظرفیت‌هایی که می‌تواند در جذب مخاطبین موثر باشد نقطه‌ای کلیدی در مباحث آموزش شهروندی به شمار می‌رود.

وی گفت: در سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه‌های حضوری که در حوزه آموزش شهروندی داشتیم متوقف شده‌اند و این آموزش ها از طریق فضای مجازی و ساخت موشن گرافیک به شهروندان ارائه خواهد شد.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان با اشاره به استقبال شهروندان از «استودیو یک» گفت: مجموعه موشن گرافیک فرهنگ شهروندی از این استودیو پخش خواهد شد.

وی اظهار کرد: در مجموعه موشن گرافیک فرهنگ شهروندی سعی شده تا با ساخت قسمت‌های حدودا ۹۰ ثانیه‌ای پیام‌های شهروندی را در کوتاه ترین زمان ممکن و با بیشترین تاثیرگذاری به شهروندان ارائه دهیم.

دهبانی‌صابر با اشاره به اینکه قسمت اول این مجموعه درباره تفکیک زباله و شناخت زباله های تر و خشک است افزود: سعی شده تا مسائل مختلف شهروندی از جمله حقوق شهروندی، مسئولیت‌های اجتماعی، حفظ محیط زیست و درختان، استفاده از وسائل حمل و نقل عمومی و... در این مجموعه گنجانده شود تا شاهد همراهی هرچه بیشتر شهروندان با مدیریت شهری در ساخت شهری ایده‌آل باشیم.

رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان نیز با بیان اینکه مباحث آموزش شهروندی به دلیل آشنایی شهروندان با حقوق و وظایف خود بسیار مهم است بیان کرد: متاسفانه کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا دچار مشکلاتی شده است اما با این وجود این ویروس باعث ارتباط گسترده‌تر مردم با مدیریت شهری از طریق فضای مجازی شده است.

رضوان سلماسی ادامه داد: استدیو یک شهرداری که از طریق فضای مجازی آموزش‌های شهروندی را به اطلاع مردم می‌رساند توانسته جمعیت زیادی از شهروندان را همراه خود کند و از این طریق آموزش مباحث فرهنگ شهروندی را در برنامه داشته باشد.

وی با تقدیر از مدیر منطقه یک و مدیر فرهنگی اجتماعی این منطقه بیان کرد: امیدوارم سلسله‌برنامه‌هایی که از مجموعه استودیو یک پخش و در اختیار مردم گذاشته می‌شود اثرگذار باشد.

انتهای پیام/ 3140/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول