اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

افتتاح شرکت تولید مکمل‌های غذایی در شهر مهاجران

شرکت تولید مکمل‌های غذایی دارای مجوز از وزارت بهداشت به مناسبت هفته بهزیستی در استان مرکزی به بهره‌برداری رسید.

افتتاح شرکت تولید مکمل‌های غذایی در شهر مهاجران

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک ظهر امروز به مناسبت هفته بهزیستی شرکت تولید مکمل‌های غذایی با مساحت ۵۰۰ متر و ۵ نفر نیروی زن سرپرست خانوار آغاز به کار کرده است.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی در مراسم افتتاح این شرکت گفت: شرکت تولید مکمل‌های غذایی دارای مجوز که با نظارت کامل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است موفق به تولید مکمل‌های غذایی شده که پاسخگوی بخشی از نیاز مردم در استان است.

زهرا امینی با بیان اینکه تولیدات این شرکت با بسته‌بندی‌های مرغوب در سطح استانی و کشوری صادر می‌شود افزود: این شرکت با مساحت ۵۰۰ متر و ۵ نفر نیروی زن سرپرست خانوار و با تسهیلاتی به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان وام اشتغال‌زایی آغاز به کار کرد.

وی با بیان اینکه تولیدات این شرکت نزدیک به ۲۰ نوع فرآورده مکمل است  تصریح کرد: این شرکت با استفاده از تسهیلات کارفرمایی و فراهم کردن زمینه اشتغال جامعه هدف بهزیستی در استان راه‌اندازی شده است.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی اهداف بهزیستی را ایجاد شرایط اشتغال برای مددجویان عنوان کرد و گفت: بهزیستی در این راستا با کمک بانک‌های عامل استان سعی کرده این شرایط را برای مددجویان فراهم کند که با دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی به خودکفایی برسند و از چرخه حمایت خارج شوند.

امینی با تأکید بر اینکه توجه به اشتغال و توانمندسازی شغلی مددجویان و معلولین در سازمان بهزیستی از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار است گفت: کمک به راه‌اندازی طرح‌های خوداشتغالی و تجهیز و توسعه زمینه‌های کسب و کار موجود و آموزش فنی حرفه‌ای از جمله راهکارهای نیل به هدف عالی سازمان که همانا خودکفایی، استقلال و عدم وابستگی آنان به حمایت‌های مالی سازمان و دولت است که از طریق انجام یک سری فعالیت‌های پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول