اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

رشد ۳ درصدی نفوذ بیمه تامین اجتماعی در خاش

مدیر شعبه تامین اجتماعی خاش گفت: تا پایان خرداد سال ۹۹ تعداد ۴۶ هزار و ۳۱۵ نفر از خدمات بیمه تامین اجتماعی در خاش بهره‌مند هستند که در مقایسه با سال ۹۸ ضریب نفوذ بیمه در این شهرستان ۳ درصد رشد داشته است.

رشد ۳ درصدی نفوذ بیمه تامین اجتماعی در خاش

رضا قربانی دادکان ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در خاش اظهار داشت: در راستای ارائه خدمت مطلوب تر و بیشتر به ارباب رجوع در خصوص ابلاغ احکام مطالباتی، لیست حق بیمه و برگه پرداخت صادره،تمدید دفترچه و... از خدمات غیر حضوری سامانه دکتر نوربخش و سایر سامانه های مرتبط سازمان تامین اجتماعی استفاده میشود.

وی با بیان اینکه ۵۴۸ نفر از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش نهاد های حمایتی از خدمات پوشش بیمه برخوردارند افزود: از این تعداد زن سرپرست خانوار ۲۹۸ نفر تحت پوشش بهزیستی و ۲۵۰ نفر دیگر نیز از خدمات حمایتی کمیته امداد خاش بهره مند هستند.

مدیر شعبه تامین اجتماعی خاش تصریح کرد: تا پایان خرداد سال ۹۹ تعداد ۴۶ هزار و ۳۱۵ نفر از خدمات بیمه تامین اجتماعی در خاش بهره مند هستند که در مقایسه با سال ۹۸ ضریب نفوذ بیمه در این شهرستان ۳ درصد رشد داشته است.

قربانی دادکان خاطرنشان کرد: از این تعداد بیمه شده ۱۰ هزار و ۹۴۱ نفر بیمه شده اصلی و ۲۹ هزار و ۳۴ نفر نیز بیمه شده تبعی هستند.

وی در این خصوص ادامه داد: ۲ هزار و۹۸۳ نفر مستمری بگیر اصلی و ۳ هزار ۳۵۰ نفر مستمری بگیر تبعی از خدمات پوشش بیمه تأمین اجتماعی در خاش استفاده می‌کنند.

مدیر شعبه تامین اجتماعی خاش افزود: سازمان تامین اجتماعی خدمات خود در شهرستان خاش را در قالب یک شعبه و درمانگاه به بیمه شدگان ارائه می‌کند.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول