اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

پی‌گیری مشکلات جامعه ایثارگری کهگیلویه و بویراحمد با رئیس بنیاد شهید کشور

مشکلات ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد در نشست استاندار و رئیس بنیاد شهید کشور بررسی شد.

پی‌گیری مشکلات جامعه ایثارگری کهگیلویه و بویراحمد با رئیس بنیاد شهید کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون رئیس جمهور خواستار پیگیری مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران استان شد.

در ادامه سلسله دیدارهای استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مقامات کشوری، حسین کلانتری امروز با سعید اوحدی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور دیدار و گفتگو کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار در خصوص مشکلات و مطالبات خانواده های ایثارگران و شهدا با سعید اوحدی  گفت‌وگو کرد.

کلانتری ابتدا گزارشی از وضعیت استان در دوران هشت سال دفاع مقدس ارائه داد و اظهار داشت: با رشادت ها و دلیرمردی های مردم کهگیلویه و بویراحمد، این استان جزو استان‌های برتر در حوزه ایثارگری است و به نسبت جمعیت در دوران هشت سال دفاع مقدس شهدای زیادی را تقدیم نظام و انقلاب کرد.

وی به بیان مشکلات مسکن، بیمه و درمان خانواده‌های ایثارگران،‌ شهدا، جانباران و آزادگان و اشتغال فرزندان آنها اشاره کرد و افزود: اشتغال و درمان بخش اعظمی از نیازها و مطالبات ایثارگران را تشکیل می دهد و استان کهگیلویه و بویراحمد مستلزم نگاه ویژه و مساعدت بیشتر در این خصوص است.

استاندار رفع مشکلات، مطالبات و نیازمندی های خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران را از اولویت ها برشمرد و گفت: باید تلاش شود خدمت رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران مناسب شان و جایگاه آنان باشد.

کلانتری از رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برای سفر به استان دعوت کرد و اوحدی نیز این دعوت را پذیرفت و قول مساعد داد که برای پیگیری وضعیت ایثارگران استان و دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و در فرصت مناسبی به کهگیلویه و بویراحمد سفر کند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور نیز در این دیدار مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را مردمی سلحشور و انقلابی برشمرد و گفت: جوانان این دیار در برهه های زمانی مختلف پای نظام و انقلاب ایستادند در مقابل هجمه های دشمن به دفاع از آرمان های انقلاب و نظام پرداختند.

معاون رئیس جمهور با تاکید بر اینکه مردم این استان همواره به نظام و انقلاب وفادار بوده اند، ابراز کرد: این مردم جان برکف و غیور شایسته خدمت بیشتر هستند.

اوحدی به معاونان خود در خصوص پیگیری و رسیدگی به مطالبات و درخواست های استاندار کهگیلویه و بویراحمد دستور پیگیری ویژه صادر کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خانواده های شهدا و ایثارگران را چشم و چراغ ملت دانست و مسئولان را خادم ایثارگران برشمرد و خدمت رسانی به ایثارگران را وظیفه همه مردم و مسئولان دانست.

معاون رئیس‌جمهور ضمن تشکر از استاندار کهگیلویه و بویراحمد به خاطر پیگیری مطالبات و مشکلات ایثارگران برای سفر به استان و پیگیری مطالبات ایثارگران قول مساعد داد.

انتهای پیام/۸۲۰۰۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول