اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کشف 138 کیلوگرم حشیش بلاصاحب در میناب

فرماندهی انتظامی استان هرمزگان، از کشف 138 کیلوگرم و 300 گرم مواد مخدر حشیش طی یک عملیات پلیسی در شهرستان میناب خبر داد.

کشف 138 کیلوگرم حشیش بلاصاحب در میناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان میناب در اجرای طرح های مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، با پیگیری های شبانه روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی شهرستان  یک بارانداز  مواد مخدر را در یکی از مناطق جنگلی این شهرستان شناسایی کردند. 

وی افزود: ماموران با تشکیل اکیپی ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محل اعزام و در بازرسی از مخفی‌گاه  و با انداز قاچاقچیان 138 کیلو  300 گرم مخدر حشیش بصورت بلاصاحب که به طرز ماهرانه ای در زیر درختان مخفی شده بودند کشف وتلاش آنان برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان ادامه دارد. 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ 88055/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول