اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

ساختار بودجه کشور «محرومیت‌زا» است / اتلاف بودجه‌ها باید کاسته شود

نماینده شیروان در مجلس وضعیت ساختار بودجه را محرومیت زا توصیف کرد و گفت: باید از اتلاف بودجه‌ها کاسته شده و مردم محرومیت‌زدایی در کشور را احساس کنند.

ساختار بودجه کشور «محرومیت‌زا» است / اتلاف بودجه‌ها باید کاسته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد علی جدی ظهر امروز در شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان شمالی با اشاره به اقدامات گسترده نظام جمهوری اسلامی در رفع محرومیت در کشور اظهار کرد: ساختار بودجه‌ریزی در کشور دارای اشکالاتی است که علی‌رغم ایجاد توسعه در کشور اما این توسعه به‌صورت یکنواخت نبوده  و وضعیت مناطق با توجه به دسترسی آنان به پایتخت متفاوت است.

وی با تأکید بر اینکه ساختار بودجه در کشور محرومیت زا است، افزود: وجود لکه‌های محروم در کشور نیازمند دقت در توزیع بودجه‌ها است و اگر بر اساس اولویت‌های محرومیت باید این توزیع بودجه‌ای انجام شود.

نماینده مردم شیروان همچنین در ادامه بر لزوم افزایش بهره‌وری از اعتبارات پرداختی در مناطق تأکید کرد و گفت: مقداری از نارضایتی‌های مردم در اتلاف بودجه‌ها طی اجرای پروژه‌هاست که باید در این امر دقت کرد.

وی تسریع در اجرای پروژه‌ها را عاملی دیگر برای افزایش رضایتمندی مردم و جامعه هدف بیان کرد و افزود: در استان‌های مرزی محروم‌ترین نقاط، همان نقطه‌های مرزی است که اولویت هزینه اعتبارات باید در این بخش‌های باشد.

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس ارتقا وضعیت زندگی در نقاط محروم و مرزی را باعث جلوگیری از مهاجرت روستاییان دانست و بیان کرد: مردم باید محرومیت‌زدایی در استان را حس کنند و اجرای محکم پروژه‌ها باعث تقویت نظام می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول