اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

بیش از ۲ هزار نفر در طرح مسکن ملی ملایر ثبت نام کردند

فرماندار شهرستان ملایر از ثبت نام ۲‍ هزار و ۱۳۶ نفر در طرح مسکن ملی طی سه مرحله خبر داد.

بیش از ۲ هزار نفر در طرح مسکن ملی ملایر ثبت نام کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر قدرت‌الله ولدی بعد از ظهر امروز در جلسه‌ هماهنگی طرح اقدام ملی مسکن اظهار کرد: با توجه به اینکه ۶۳ درصد از اراضی ملایر وقفی است در اجرای طرح اقدام ملی مسکن نیازمند یاری سازمان اوقاف هستیم.

وی با بیان اینکه در این رابطه تصمیمات خوبی در شورای مسکن استان برای شهرستان ملایر اتخاذ شده است گفت: زیرساخت‌های تولید مسکن ملی در ملایر موجود است و اوقاف می‌تواند با مشارکت بخش خصوصی اقدامات مناسبی در این زمینه ارائه کند.

فرماندار شهرستان ملایر با اشاره به اینکه ۲ هزار و ۱۳۶ نفر برای مسکن ملی در سه مرحله ثبت نام کرده‌‌اند تصریح کرد: شهرداری ملایر متعهد شده پروانه ساخت این مساکن را با ۵۰ درصد تخفیف صادر کرده و مابقی هزینه ریالی نیز به صورت اقساط گرفته شود.

وی با بیان اینکه برای ۵۰ درصد از عوارض کارهای نظام مهندسی نیز تخفیف داده شود اضافه کرد: با توجه به اینکه شرایط شهرستان ملایر برای تولید مسکن ملی نسبت به دیگر شهرهای استان آماده‌تر است امید داریم تا پایان سال به پیشرفت مناسبی در این زمینه برسیم.

انتهای پیام/۸۹۰۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول