اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تکمیل ظرفیت بیمارستان شهید رجایی گچساران با بستری 48 بیمار کرونایی/ اعلام آمادگی بیمارستان‌ها

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران با اشاره به بستری شدن 48 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان شهید رجایی گچساران خواستار همکاری دیگر بیمارستان‌های شهرستان شد.

تکمیل ظرفیت بیمارستان شهید رجایی گچساران با بستری 48 بیمار کرونایی/ اعلام آمادگی بیمارستان‌ها

 به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، نشست اضطراری شورای سلامت  گچساران  با ریاست فرماندار و باحضور مدیر نظارت معاونت درمان علوم پزشکی یاسوج، سرپرست بهداشت و درمان گچساران و مسوولان بیمارستان های گچساران در سالن اجتماعات فرمانداری گچساران برگزار شد.

  در این نشست آرین غلامیان با اشاره به بستری شدن 48 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان شهید رجایی گچساران گفت: هم اکنون وضعیت این شهرستان بحرانی است.

 سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران با ابراز نگرانی از وضعیت موجود عنوان کرد:  در حال حاضر ظرفیت نهایی پذیرش  بیماران کرونایی در بیمارستان شهید رجایی گچساران  تکمیل شده  است.

 وی  با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های بیمارستان های شهرستان گفت: برای پذیرش بیماران کرونایی در این شهرستان بایستی از ظرفیت‌های دیگر بیمارستان‌ها از جمله بیمارستان نفت و بی بی حکیمه استفاده شود.

در ادامه این نشست سید طاهر حسینی اظهار کرد: تعداد 48 بیمار کرونایی در بخش کرونا بیمارستان شهید رجایی بستری هستند که از این تعداد 4 نفر از آنها دربخش icu  بستری هستند.

سرپرست بیمارستا شهید رجایی گچساران  در ادامه  به کمبود ها و مشکلات بیمارستان  جهت پذیرش بیماران جدید  کرونایی عنوان کرد و گفت: ظرفیت این بیمارستان در حال حاضر تکمیل شده است.

در  ادامه این نشست روسای بیمارستان های بی بی حکیمه و صنعت نفت گچساران  با توجه به کمبودها و مشکلات  موجود در بیمارستان‌ها جهت پذیرش بیماران کرونایی آمادگی  این شهرستان اعلام نمودند.

همچنین مدیر نظارت، اعتباربخشی و صدور پروانه های معاونت درمان دانشگاه نیز با اعلام امادگی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج جهت کمک به ساماندهی و پذیرش بیماران عنوان کرد: بیمارستان شهید جلیل یاسوج آمادگی پذیرش بیشتر بیماران کرونایی گچساران را دارد.

دکتر وحید توانا افزود: با توجه به کمبود کادر درمان ، پرسنل درمان که مشکوک به بیماری کرونا هستند باید مرخصی استعلاجی آنان در کمسیون پزشکی شهرستان تایید گردد تا بتوانند از مرخصی استعلاجی استفاده نمایند .

در ادامه فرماندار گچساران اظهار کرد: بیمارستان شهید رجایی گچساران آمادگی لازم برای پذیرش 48 بیمار کرونایی جهت بستری و بیمارستان بی بی حکیمه 25 بیمار و بیمارستان صنعت نفت نیز 25 بیمار را در صورت افزایش خواهند داشت.

انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول