اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

خودباوری در پایتخت تولیدی کشور تبلور یافته است

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت صنعت معدن و تجارت، استان مرکزی را پایتخت تولیدی کشور توصیف کرد و گفت: همدلی مسوولین و تولیدکنندگان در این استان به شروع اقدامات قابل قبول منتهی شده و این تبلور خودباوری است که از این استان شروع شده است.

خودباوری در پایتخت تولیدی کشور تبلور یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مهدی اصفهانی ظهر امروز در جلسه معارفه رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان مرکزی اظهار کرد: باید باور کنیم که در یک جنگ قرار داریم امروز از همه جهات علیه ما اقدامات انجام و کشور ما مورد تهدید قرار می‌گیرد، دشمن واحدهای تولیدی را هدف گرفته است و اگر باور کنیم که در یک جنگ قرار داریم ساختار جنگی خواهیم گرفت.

وی با تاکید بر این که باید خودباوری داشته باشیم، ادامه داد: ما ایرانی هستیم و باید توجه کنیم که ما همواره در سختی‌ها شکوفا شده‌ایم که حاصل همگرایی و وحدت بوده است و امروز نیز به پشتوانه همین خصلت‌ها باید با پایداری موفقیت را ثبت کنیم.

اصفهانی بیان کرد: اقدامات قابل توجه در بخش تولید استان مرکزی و همدلی که بین تولیدکنندگان و مسئولین این استان وجود دارد بارقه‌های امید را زنده می‌کند.

وی ادامه داد: در بدترین تحریم‌ها حمله بیولوژیکی انجام شد و در این شرایط اصناف با همدلی کشور را نجات داد و امروز نه تنها نیازمند خارج از کشور برای یک ماسک نیستیم بلکه امکان صادرات را نیز داریم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت صنعت معدن و تجارت گفت: وزارت صمت در چهار محور توسعه اقتصادی و کنترل واردات، تحقق جهش تولید، مدیریت و تنظیم بازار و راه اندازی طرح‌های ناتمام برنامه ریزی انجام داده است که با تکیه بر توان داخلی و بهره‌گیری از نهادهای مردمی، اصناف و... برای تحقق این موارد تلاش خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ایران از کهن‌ترین کشورهای تولیدی جهان است، افزود: استان مرکزی در همگرایی و همدلی خود نشان داده است خودباوری به موفقیت ختم می‌شود و در این جریان در واقع پتانسیل واقعی استان شروع شده و هنوز به طور کامل روشن نشده است و این استان ظرفیت‌های سرشاری دارد که با تکیه بر خودباوری و ادامه راهی که شروع کرده است می‌تواند در کشور نقش آفرینی کند.

در این مراسم سعید جعفری کرهرودی به عنوان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی معرفی شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول