اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تشکیل کارگروه بررسی طرح مدیریت جامع شهری و روستایی در کمیسیون شوراها

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور از تشکیل کارگروه بررسی طرح مدیریت جامع شهری و روستایی در این کمیسیون خبر داد و گفت: باید این کارگروه ظرف مدت 3 ماه طرح را نهایی کرده و بعد از بررسی بیشتر آن را به صحن علنی ارجاع دهیم.

تشکیل کارگروه بررسی طرح مدیریت جامع شهری و روستایی در کمیسیون شوراها

محمد حسن آصفری نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در تشریح جزئیات نشست صبح امروز (یکشنبه 24 تیر) این کمیسیون اظهار داشت: در این نشست طرح جامع مدیریت شهری و روستایی مباحثی بحث و بررسی شد که در این نشست نمایندگانی از وزارت کشور وزارت راه و شهرسازی حضور داشتند. 

وی افزود: این طرح مربوط به حوزه اختیارات شوراها، شهرداری‌ها و مدیریت و یکپارچه سازی مدیریت شهری است.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور تصریح کرد: قرار شد کارگروهی با حضور یکی از نمایندگان عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا تشکیل شده و در آنجا با حضور نمایندگان وزارت راه و شهرسازی و وزارت کشور، مرکز پژوهش‌های مجلس طرح بحث و بررسی شده و ظرف مدت سه ماه گزارش نهایی را جهت تکمیل بیشتر به صحن کمیسیون ارائه دهند تا بتوانیم بعد از بحث و بررسی، این مصوبه را به صحن علنی مجلس ارائه دهیم. 

وی درباره جزئیات نشست امروز این کمیسیون هم گفت:‌ در این نشست قرار است اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور میهمان کمیسیون امور داخلی کشور بوده و درباره حادثه آتش سوزی در کلینیک سینا اطهر و مباحث مرتبط با این سازمان مباحثی را مطرح کند. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول