اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سرمربی هندبال بانوان سپاهان:70 درصد بازیکنان تیم جوان هستند/ برای کسب سکو تلاش خواهیم کرد

سرمربی هندبال بانوان سپاهان گفت: برای فصل پیش رو با پشتوانه بازیکنان پایه وارد لیگ می‌شویم البته بازیکنان باتجربه در کنار بازیکنان جوان حضور خواهند داشت اما 70 درصد بازیکنان جوان هستند.

سرمربی هندبال بانوان سپاهان:70 درصد بازیکنان تیم جوان هستند/ برای کسب سکو تلاش خواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فاطمه محمدخانی در گفت‌و‌گویی در خصوص وضعیت تیم هندبال بانوان سپاهان گفت: باشگاه سپاهان درخواست کرد برای لیگ برتر هندبال پیش رو با این باشگاه همکاری داشته باشم و قراردادم را تمدید کردم.

سرمربی هندبال بانوان سپاهان ادامه داد: از سال ۹۰ در باشگاه سپاهان با تیم نونهالان شروع به کار کردیم و روی بازیکنان سرمایه‌گذاری کردیم که بتوانند به لیگ برتر برسند و الان همان سرمایه‌ها در سپاهان هستند.

وی با بیان این‌که سپاهان باشگاه معتبری است و کار کردن در آن با حس آرامش همراه است، گفت: بزرگ‌ترین سرمایه یک باشگاه بازیکنان در رده‌های پایه هستند و تیم سپاهان تنها تیمی بود که از زمان شروع هندبال بانوان در رده‌های پایه تیم‌داری کرد.

محمدخانی در ادامه بیان داشت: هندبال سپاهان مدتی فعال نداشت اما از سال ۹۰ دوباره فعالیت خود را آغاز کرد و استعدادیابی انجام شد؛ هنوز این برنامه در حال اجرا است و در رده‌های پایه سپاهان عناوین قهرمانی را کسب می‌کند.

سرمربی هندبال بانوان سپاهان با اشاره به این‌که در فصل گذشته لیگ برتر چهارم شدیم، تصریح کرد: برای فصل پیش رو با پشتوانه بازیکنان پایه وارد لیگ می‌شویم البته بازیکنان باتجربه در کنار بازیکنان جوان حضور خواهند داشت اما ۷۰ درصد بازیکنان جوان هستند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: علاوه بر بازیکنان جوان سپاهان، ۳ بازیکن از اشتاد سازه، الناز قاسمی، فاطمه خلیلی و نوریه عباسی به تیم اضافه شده است، همچنین حدیثه نوروزی را از ذوب‌آهن به خدمت گرفتیم.

محمدخانی در پایان گفت: سال گذشته با برخی بازیکنان قرارداد بستیم اما بعد از حضور ذوب‌آهن در لیگ برتر، این بازیکنان به تیم خود برگشتند، همچنین در نیم‌فصل دوم چند بازیکن مصدوم داشتیم و نتوانستیم نتایج دلخواه را کسب کنیم اما امیدواریم در فصل پیش رو بتوانیم روی سکو برویم.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول