اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کشف ۱۶۱ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان از کشف ۱۶۱ کیلوگرم تریاک دپوشده در عملیات مشترک با پلیس استان خراسان جنوبی خبر داد.

کشف ۱۶۱ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عباس نادعلی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه مواد مخدر استان سمنان طی اقدام اطلاعاتی گسترده روی عناصر اصلی حمل و قاچاق مواد مخدر در کشور از جابه‌جایی و انتقال محموله مواد مخدر توسط گروهی از فعالان این حوزه مطلع شدند.

وی افزود: پلیس در ادامه تحقیقات و بررسی‌های تخصصی خود مشخص کرد، سوداگران مرگ این بار با استفاده از موتورسیکلت قصد انتقال محموله مواد مخدر از استان سیستان و بلوچستان به استان خراسان جنوبی را دارند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان با اشاره به هماهنگی‌های لازم قضایی و همراهی مأموران انتظامی استان مقصد گفت: تیم عملیاتی پلیس در شامگاه گذشته محورهای استان خراسان جنوبی را تحت کنترل خود درآوردند.

نادعلی از کشف ۱۶۱ کیلوگرم تریاک دپوشده در منطقه کویری شهرستان بیرجند خبر داد و گفت: قاچاقچیان با جاسازی این مواد قصد انتقال آن در زمان مناسب را داشته‌اند.

وی با اشاره به تشدید اقدامات کنترلی پلیس در این ایام به‌منظور ارتقای نظم و امنیت اجتماعی خاطرنشان کرد: مبارزه با معضل اعتیاد و قاچاق مواد مخدر یکی از مأموریت‌های اصلی پلیس است که تمامی رده‌ها به‌نوعی درگیر آن هستند و با تمرکز بر اقدامات اطلاعاتی در این راستا اجرای مأموریت می‌کنند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول