اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

آمادگی رسانه ملی برای معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان سمنان

مدیرکل صداوسیمای مرکز سمنان خواستار تعامل و همکاری بیشتر با دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان شد و آمادگی رسانه را برای معرفی ظرفیت‌ها، استعدادها و توانمندی‌های استان در حوزه‌های مختلف اعلام کرد.

آمادگی رسانه ملی برای معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، نشست رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان با مدیرکل و معاونان صداوسیمای مرکز سمنان پیش از ظهر امروز به‌منظور تبادل‌نظر درباره راهکارهای تعامل و همکاری‌های مشترک این دانشگاه با رسانه ملی و تقویت اطلاع‌رسانی از رویدادها و تولید برنامه‌های مستند از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این دانشگاه برگزار شد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز سمنان در این نشست ضمن تأکید بر ضرورت ادامه همکاری، خواستار تعامل و همکاری بیشتر با دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان شد و آمادگی رسانه را برای معرفی ظرفیت‌ها، استعدادها و توانمندی‌های استان در حوزه‌های مختلف اعلام کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی توکلیان با توجه نام‌گذاری سال ۱۳۹۹ توسط مقام معظم رهبری گفت: جهش تولید قطعاً با آموزش‌های مهارتی امکان‌پذیر خواهد بود.

وی افزود: در صورت نیاز می‌توانیم از دانشجویان رشته‌های هنری این دانشگاه در صداوسیمای مرکز سمنان استفاده و حتی کارهای تولیدی آن‌ها را از شبکه سمنان پخش کنیم.

مدیرکل صداوسیمای مرکز سمنان با اشاره به اهمیت تربیت نیروی ماهر و آماده کار در دانشگاه‌ها، تصریح کرد: دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای نیروی کار باسواد، ماهر و آماده به کار هستند.

 توکلیان خواستار معرفی دانش‌آموختگان نخبه این دانشگاه و کارهای پژوهشی اساتید و دانشجویان به مسؤولان صداوسیمای سمنان برای تبیین اهمیت آموزش فنی و حرفه‌ای در این رسانه با معرفی نخبگان و عملکرد پژوهشی آن‌ها به مخاطبان شد.

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران سمنان نیز در این نشست ضمن معرفی این دانشکده بر انجام کارهای مشترک سفارشی با توجه به توانمندی دانشجویان این دانشکده با صداوسیمای مرکز سمنان تأکید کرد.

احمدرضا هفتنی با بیان استقبال بسیار خوب دانشجویان از رشته‌های این دانشکده در گروه‌های هنر و کامپیوتر، از برگزاری نمایشگاه‌های الکترونیکی دستاوردهای اساتید و دانشجویان این دانشکده در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

در این نشست مدیرکل صداوسیمای مرکز سمنان و رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان با طرح موضوعات مختلف به بحث و تبادل‌نظر پرداختند و مقرر شد در نخستین فرصت جلسه هم‌اندیشی صداوسیمای مرکز سمنان و دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان با عنوان جهش تولید و اشتغال برگزار شود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول