اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

برترین‌های حلقه‌های صالحین بسیج کرمان تجلیل شدند

اختتامیه بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآنی و چهارمین دوره برترین‌های شبکه صالحین استان کرمان برگزار و 44 نفر تجلیل شدند.

برترین‌های حلقه‌های صالحین بسیج کرمان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، صبح امروز جشنواره برترین‌های صالحین و اختتامیه مرحله استانی مسابقات قرآن بسیج با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و جمعی از بسیجیان برگزار شد.

حجت‌الاسلام شاهمرادی مسئول معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه ثارالله استان کرمان درحاشیه این آیین اظهار داشت: امروز اختتامیه بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآنی که سال گذشته برگزار شد اما به دلیل شرایط امکان مراسم اختتامیه فراهم نشد و چهارمین دوره برترین‌های شبکه صالحین برگزار می‌شود.

 

وی افزود: در راستای الگویابی و معرفی الگوهای موفق و در راستای ایجاد انگیزه برای بسیجیان، جشنواره برترین‌های صالحین چندین سال است که در استان پیگیری می‌شود و در 23 ناحیه امسال هم برگزار شد و نفرات برتر تربیتی و مدیریتی در سطح رده‌های حوزه‌ها و پایگاه‌ها و شبکه فرماندهان  تجلیل می‌شوند.

مسئول معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: در جشنواره امروز برترین‌هایی که در جشنواره‌های نواحی انتخاب شدند و به جشنواره استانی راه یافتند 44 نفر از شبکه تربیتی به عنوان نفرات برتر مورد تقدیر قرار می‌گیرند که جزو ارکان صالحین در رده‌های مختلف هستند.

 

شاهمرادی خاطرنشان کرد: همچنین چهار نفر از گروه‌های نوجوان و جوان که فعالیت‌های شاخص داشتند و به صورت ویژه کار کردند و تاثیرگذار بودند هم تقدیر می‌شوند.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول