اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

لیگ برتر ووشو| دانشگاه آزاد بندرعباس قهرمان شد/ بهرمن: تعیین تکلیف لیگ اقدام هوشمندانه‌ای بود

دانشگاه آزاد بندرعباس قهرمان لیگ برتر ووشو باشگاه‌های کشور شد.

لیگ برتر ووشو| دانشگاه آزاد بندرعباس قهرمان شد/ بهرمن: تعیین تکلیف لیگ اقدام هوشمندانه‌ای بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، لیگ‌های مختلف ووشو در 2 بخش زنان و مردان تا پایان مرحله گروهی برگزار شده بود که شیوع ویروس کرونا موجب تعطیلی مسابقات شد.

با توجه به اینکه اجازه برگزاری مسابقات ووشو از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت ورزش و جوانان صادر نشده است و ویروس کرونا نیز هر روز شرایط سخت‌تری را به وجود می‌آورد، مسؤولان فدراسیون ووشو با برگزاری نشستی با نمایندگان تیم‌ها، تکلیف لیگ‌ها را مشخص کردند.

این جلسه با حضور امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو، علی صدیقی سرپرست دبیری، مهدی خانی سرپرست کمیته مسابقات و همچنین نمایندگان تیم‌ها برگزار شد.

با توجه به اینکه تمامی تیم‌ها بر حفظ سلامتی ووشوکاران تأکید داشتند در نهایت تصمیم بر این شد تا تیم‌هایی که به‌عنوان سرگروه، مرحله مقدماتی را به اتمام رسانده و راهی نیمه نهایی شده‌اند، عنوان قهرمان مشترک را کسب کرده و تیم‌هایی که به‌عنوان تیم دوم به نیمه‌نهایی رسیده‌اند نیز، مقام نایب قهرمانی مشترک را به دست آورند.

این تصمیم جمعی مورد موافقت نمایندگان تمامی تیم‌ها قرار گرفت و هیچ‌گونه مخالفتی با آن نشد و در نهایت صورت‌جلسه به امضای حاضرین رسید.

تمامی لیگ‌های ووشو در فصل جاری در دو گروه برگزار شد و از هر گروه، 2 تیم راهی نیمه‌نهایی شده بودند.

تعیین تکلیف لیگ اقدام هوشمندانه‌ای بود

علیرضا بهرمن سرمربی بخش تالو تیم ووشو دانشگاه آزاد بندرعباس در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: از مسؤولان فدراسیون تشکر می‌کنم چراکه بهترین تصمیم در این باره گرفته شد. خوشحالم صدیقی در اولین اقدام خود به‌عنوان رئیس فدراسیون، تعین تکلیف لیگ را در دستور کار قرار داد. اقدام هوشمندانه‌ای بود.

وی افزود: اگر لیگ ادامه می‌یافت، مقتدرانه و بدون چون و چرا باز هم قهرمان می‌شدیم چراکه همگان دیدند چگونه قهرمان فصل قبل دو بار در برابر دانشگاه آزاد زانو زد.

سرمربی بخش تالو تیم ووشو دانشگاه آزاد بندرعباس تصریح کرد: شاکله تیم را حفظ می‌کنیم و تنها شاید یکی دو بازیکن از ما جدا شوند و به همین تعداد بازیکن جدید و تازه نفس‌تر به ما اضافه خواهند شد.

بهرمن در ادامه گفت: کادر فنی بسیار قدرتمندی را در اختیار داشتیم، کیوان شیرآقایی(سرمربی ساندا)، علی دهقان(مربی ساندا) و حسام تشنیزی(مربی تالو) همگی روزی عضو تیم ملی بودند و تمامی این کادر دارای عناوین جهانی ووشو هستند البته اکنون شیرآقایی و دهقان مربی تیم ملی در بخش ساندا هستند. با این کادر خوب به‌راحتی می‌توان قهرمان شد.

رئیس هیأت ووشو هرمزگان عنوان داشت: دوست داشتم در مسابقه قهرمان شویم اما حیف که ویروس منحوس کرونا اجازه نداد. قول می‌دهم سال بعد مقتدرانه بر بام لیگ برتر ووشو ایران بایستیم.

وی در پایان افزود: این عنوان ارزشمند را به مردم شریف هرمزگان و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد تقدیم می‌کنم.

به گزارش فارس، در تصمیم‌گیری نهایی اعضای فدراسیون ووشو در خصوص لیگ برتر مردان، پارس جنوبی و دانشگاه آزاداسلامی به‌عنوان قهرمان مشترک معرفی شدند و نائب‌قهرمانی مشترک نیز به پاس ناجا و باشگاه مقاومت رسید.

باشگاه خانه تلاش دیگر نماینده هرمزگان که در لیگ جوانان حضور داشت به‌همراه هیأت ووشو تهران دوم مشترک شد.

اننهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول