اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۳۰۰ اختراع به بنیاد نخبگان سمنان ارسال شد

رئیس بنیاد نخبگان استان سمنان گفت: در یک دهه گذشته، افزون بر ۳۰۰ اختراع به بنیاد نخبگان استان ارسال شده است.

۳۰۰ اختراع به بنیاد نخبگان سمنان ارسال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، داوود فیض عصر امروز در بازدید معاون استاندار سمنان از بنیاد نخبگان استان سمنان اظهار کرد: شناسایی، پرورش، هدایت و به‌کارگیری ایده‌های نخبگان در بخش‌های مختلف اجرایی از جمله رسالت‌های مهم بنیاد نخبگان است.

وی بیان کرد: در شناسایی و پرورش نخبگان اقدام‌های خوبی در یک دهه گذشته از سوی بنیاد نخبگان استان انجام شد؛ اما به‌کارگیری نخبگان در بخش‌های مختلف نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی است.

رئیس بنیاد نخبگان استان سمنان ادامه داد: در یک دهه گذشته، افزون بر ۳۰۰ اختراع به بنیاد نخبگان استان ارسال شد که از این تعداد، ۳۰ اختراع از سوی این بنیاد مورد پذیرش قرار گرفت.

فیض اضافه کرد: از مجموع تعداد اختراع‌های پذیرش شده، ۲۰ اختراع در مرحله به‌کارگیری، تولید ثروت و بهره‌مندی آحاد جامعه از آن قرار دارد.

او افزود: توجه به تبدیل وضعیت نیروی انسانی برای افزایش انگیزه کارکنان بنیاد نخبگان از مطالبه‌های به‌حقی است که در سطح ملی و استانی باید پیگیری‌هایی در خصوص آن از سوی مسؤولان انجام شود.

رئیس بنیاد نخبگان استان سمنان گفت: در سال‌های گذشته؛ پیگیری‌های زیادی در ارتباط با تبدیل وضعیت نیروی انسانی بنیاد نخبگان استان انجام شد که این پیگیری‌ها تاکنون موفقیت‌آمیز نبوده است.

فیض افزود: رفع مشکلات زیرساختی از جمله ساختمان و تبدیل وضعیت کارکنان از دغدغه‌های اساسی بنیاد نخبگان در استان سمنان است.

انتهای پیام/74005/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول