اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

ترویج فرهنگ حجاب از طریق فضای مجازی بین نوجوانان

سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه حجاب به‌هیچ‌وجه محدودیت نیست، گفت: باید با استفاده از فضای مجازی، فرهنگ عفاف و حجاب را بخصوص در بین نوجوانان و جوانان نهادینه کنیم.

ترویج فرهنگ حجاب از طریق فضای مجازی بین نوجوانان

 

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سهیلا یاورمسرور امروز در نشست ستاد صیانت از عفاف و حجاب در اداره کل ورزش و جوانان گیلان اظهار کرد: حجاب به‌هیچ‌وجه محدودیت نیست بلکه وسیله‌ای برای تعالی جایگاه زن در جامعه می‌باشد.

سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در بین افراد جامعه می‌تواند به رشد و توسعه کشور کمک کند، گفت: باید تلاش کنیم تا با استفاده از تمامی ابزارها خصوصاً فضای مجازی، فرهنگ عفاف و حجاب را بخصوص در بین نوجوانان و جوانان نهادینه کنیم.

محمدحسین جواندل معاون توسعه منابع و پشتیبانی ورزش و جوانان گیلان نیز یکی از فواید حجاب را آرامش روانی افراد در جامعه خواند و اظهار کرد: مادران باید نسبت به تقویت اعتقادی خصوصاً در امر حجاب و عفاف نسبت به فرزندان خود حساسیت به خرج داده و عواقب عدم رعایت آن را به فرزندان خود گوشزد کنند.

نرجس راضی دبیر ستاد عفاف و حجاب ورزش و جوانان گیلان نیز با تشریح برنامه‌های  هفته عفاف و حجاب، از برگزاری مراسم تجلیل از بانوان اداره کل، برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع عفاف و حجاب (فضای مجازی)، نشر و توزیع بروشور با موضوع عفاف و حجاب و راهکارهای کاهش بدحجابی در محیط‌های اداری، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی و پیاده‌روی کارکنان اداره کل با رعایت موازین بهداشتی خبر داد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول