اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

مطالبات مربیان ورزشی تا پایان تیرماه پرداخت می شود

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران از پرداخت مطالبات مربیان مجموعه های ورزشی تحت پوشش سازمان ورزش شهرداری تهران تا پایان ماه جاری خبر داد.

مطالبات مربیان ورزشی تا پایان تیرماه پرداخت می شود

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، امیر محسنی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با تأکید بر عزم جدی سازمان ورزش نسبت به رفع مشکلات پرسنل از جمله مربیان اماکن ورزشی در مناطق 22 گانه، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اماکن ورزشی، پرداخت حقوق برخی مربیان به تعویق افتاده که با پیگیری های به عمل آمده، این موضوع تا پایان ماه جبران خواهد شد.

محسنی همچنین به اعطای تسهیلات کم بهره با شرایط بازپرداخت مناسب به مربیان مجموعه های ورزشی اشاره کرد و گفت: این موضوع بنا به دستور شهردار محترم تهران در دستور کار سازمان قرار گرفته و با تخصیص اعتبارات لازم، اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه به طور جدی پیگیر تامین منابع و اعتبارات پرداخت این تسهیلات هستیم، افزود: اقشار مختلفی از جامعه با شیوع ویروس کرونا دچار مشکلات  درآمدی و مالی شدند که مربیان مجموعه های ورزشی از جمله آنها هستند و به دنبال راهکارهای قانونی برای کاهش مشکلات آنها هستیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول