اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ورود پست به توسعه اشتغال در چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل پست چهارمحال و بختیاری با اشاره به ورود پست به توسعه اشتغال در استان گفت: شرکت پست با راه‌اندازی 68 فروشگاه اینترنتی و توسعه تجارت الکترونیک فعالیت خود را در زمینه توسعه اشتغال و همچنین رونق صنایع در استان آغاز کرده است.

ورود پست به توسعه اشتغال در چهارمحال و بختیاری

عبدل درگاهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به ورود پست به توسعه اشتغال در استان گفت: شرکت پست با راه‌اندازی 68 فروشگاه اینترنتی و توسعه تجارت الکترونیک فعالیت خود را در زمینه توسعه اشتغال و همچنین رونق صنایع در استان آغاز کرده است.

مدیرعامل پست چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حدود ۵۰ درصد از فروشگاه‌های راه‌اندازی شده مربوط به دوران بعد از کرونا است، افزود: پست با وجود کرونا هیچ‌گونه تعطیلی نداشت و حدود ۷۳ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته در ترافیک کاری خود پیشرفت داشت که این موضوع بیانگر استفاده و اعتماد مردم به پست و خرید اینترنتی است.

ارائه تسهیلات به اشتغال‌های نوپا

وی با بیان‌ اینکه ۹۰ درصد از کل استان دارای کد پستی هستند، خاطر‌نشان کرد: از شرکت‌های دانش‌بنیان دعوت می‌شود در تولیدات استان و با توجه به فناوری‌های موجود برای ارسال به نقاط مختلف کشور برای پست ترافیک ایجاد کنند که پست آمادگی ارائه خدمات اعم از مکان و ارائه تسهیلات برای اشتغال‌های نوپا را دارد.

درگاهی ادامه داد: محصولات باغی، دامی تولیدات استان و محصولات کشاورزی و صنایع دستی را به سایر استان‌ها معرفی می‌کنیم که این معرفی باعث رونق این صنایع و همچنین استان می‌شود، همچنین پست در بحث بازاریابی و تبلیغ برای فروسگاه‌ها فعالیت می‌کند.

وی اظهار داشت: پست با توسعه تجارت الکترونیک زمینه‌ را برای تحقق دولت الکترونیک فراهم می‌کند.

انتهای پیام /۶۸۰۳۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول