اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مالیات بر خانه‌های خالی تاثیر آنی بر بازار تابستانه مسکن دارد

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اجرای مالیات بر خانه‌های خالی و خوداظهاری مردم درباره تکمیل اطلاعات سامانه املاک و اسکان تاثیر آنی در بازار تابستانه مسکن دارد.

مالیات بر خانه‌های خالی تاثیر آنی بر بازار تابستانه مسکن دارد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مهدی طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه 22 تیر) و در جریان بررسی طرح دو فوریتی مالیات بر خانه‌های خالی اظهار داشت: ‌یکی از مطالبات مردم در مجلس یازدهم بحث مسکن است. این در حالی است که از ابتدای تشکیل این مجلس گفت‌وگوهای زیاد کارشناسی توسط نمایندگان با متخصصان مسکن انجام شده و به صورت شبانه روزی درباره این طرح کار انجام شده است.

وی گفت: ‌مردم در چند ماه اخیر از بابت گرانی خانه و اجاره بها خسران زیادی دیده‌اند این در حالی است که مجلس یازدهم با شعارهای معیشتی و اجرای منویات مقام معظم رهبری روی کار آمده و مردم از این مجلس کار جدی می‌خواهند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: باید به صورت فوریت دار در حوزه مسکن کار جدی انجام  دهیم.

طغیانی گفت:‌ خوداظهاری مردم جهت تکمیل سامانه املاک و اسکان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و مردم باید با ارائه کد ملی و کد پستی‌ و مهلت قانونی که به آنها برای تکمیل این سامانه داده می‌شود به عملیاتی کردن اجرای این سامانه کمک کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون 2 و نیم میلیون خانه خالی در کشور وجود دارد که نشانه از کمبود مسکن مشاهده نمی‌کنیم. اما باید با عملیاتی کردن سامانه املاک و اسکان و مالیات بر خانه‌های خالی در موضوع مسکن کاری فوری و در کوتاه مدت انجام دهیم و سپس به فکر کار بلندمدت باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول