اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

کاهش دو درجه‌ای‌ دمای هوا در لرستان/ احتمال وقوع رگبارهای پراکنده و خفیف

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی لرستان گفت: از فردا تا انتهای روز دوشنبه شاهد کاهش دو درجه‌ای دمای در استان هستیم همچنین طی این مدت در بعضی از نقاط استان شاهد رگبارهای پراکنده و خفیف خواهیم بود.

کاهش دو درجه‌ای‌ دمای هوا در لرستان/ احتمال وقوع رگبارهای پراکنده و خفیف

زینب اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: در هفته پیش رو شاهد گذر امواج کوتاه بر آسمان استان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در اثر این پدیده در اکثر نقاط استان شاهد افزایش پوشش ابر خواهیم بود، افزود: همچنین با توجه به افزایش پوشش ابر در بعضی از نقاط استان شاهد رگبارهای پراکنده و خفیف هستیم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی لرستان بیان کرد: از فردا تا انتهای روز دوشنبه شاهد کاهش دو درجه‌ای دمای در استان هستیم البته از روز سه شنبه به بعد شاهد افزایش دما خواهیم بود.

اکبری با اشاره به اینکه طی روزهای گذشته شاهد افزایش دمای شبانه بودیم، تصریح کرد: این پدیده به علت افزایش پوشش ابر در استان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: طی 24 ساعت گذشته حداکثر و حداقل دمای ثبت‌شده در استان با 46 و 15 درجه سانتی‌گراد مربوط به پلدختر و الشتر بوده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی لرستان گفت: طی روز گذشته دمای مرکز استان بین 22 تا 42 درجه متغیر بوده که از فردا شاهد کاهش دو درجه‌ای دما در استان خواهیم بود.

انتهای پیام/85020

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول