اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

شهرستان قرچک بیش از ۳۰ عنوان برنامه در هفته عفاف و حجاب برگزار می‌کند

مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه پانزده خرداد ناحیه قرچک ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب از اجرای بیش از ۳۰عنوان برنامه توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران خبرداد.

شهرستان قرچک بیش از ۳۰ عنوان برنامه در هفته عفاف و حجاب برگزار می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، ربابه نجاریان طوسی مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه پانزده خرداد ناحیه قرچک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفته عفاف و حجاب، پاسداشت شهدای فاجعه مسجد گوهرشاد در ۲۱تیرماه سال ۱۳۱۵ در اعتراض به قانون کشف حجاب رضاخان رخ داد.

وی افزود: این هفته از ۲۱ تیرماه لغایت ۲۷ تیرماه به عنوان هفته عفاف و حجاب نامگذاری شده و در واقع فرصت مناسبی است که با نهادینه سازی حیاء، عفاف و تقویت هویت زن مسلمان ایرانی با اجرای برنامه‌های مختلف به صورت هوشمندانه با بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌ها در فضای حقیقی و به ویژه در فضای مجازی با توجه به شرایطی که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا دارد، به این مهم بپردازیم.

مسؤول بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه قرچک گفت: هدف از اجرای این برنامه‌ها در این هفته ایجاد مطالبه عمومی توسط مردم شهید پرور شهرستان قرچک همچنین مسؤولان و متولیان امر برای ترویج عفاف و حجاب و سبک زندگی عفیفانه و پیشگیری از بی بندوباری است‌.

نجاریان طوسی با بیان اینکه برای رسیدن به این اهداف باید زمینه همکاری و هم‌افزایی کلیه سازمان‌ها، نهادها و ارگان‌های دولتی و غیردولتی سطح شهرستان فراهم شود، بیان کرد: اگر این مهم محقق شود می‌توانیم با تعامل حداکثری و استفاده از همه ظرفیت‌ها و فرصت‌ها ضمن تشکیل کمیته شهرستانی عفاف و حجاب و مشارکت فعالان فرهنگی برنامه‌های اثربخش و جریان‌ساز به صورت کوتاه مدت در طول این هفته و به صورت بلند مدت در طول سال اجرا شود.

وی عنوان کرد: طبق روز شمار هفته عفاف و حجاب اهم برنامه‌های اجرایی بسیج جامعه زنان در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت درفضای حقیقی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به ویژه در فضای مجازی برنامه‌های متعددی در نظر گرفته شده است.

مسؤول بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه قرچک از اجرای بیش از ۳۰عنوان برنامه توسط حوزه‌ها وپایگاه‌های  مقاومت بسیج خواهران خبر داد و افزود: برگزاری جلسات متعدد درون سازمانی و برون سازمانی ستاد هفته عفاف و حجاب، تهیه و انتشار بیانیه هفته عفاف و حجاب در فضای مجازی، تهیه و تدوین تولید محتوا با موضوعات عفاف و حجاب، اجرای مانورهای فرهنگی با محوریت جشنواره ندای فطرت در سطح شهرستان و در فضای مجازی از جمله برنامه‌های این ایام است.

نجاریان طوسی ابراز کرد: از دیگر برنامه‌های این هفته برگزاری نشست‌های سبک زندگی عفیفانه، برگزاری همایش با عناوین مروارید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور بانوی مسلمان شده از کشور آفریقا، اجرای طرح چراغ هدایت و راه اندازی کتابخانه‌های کوچک با محوریت کتب عفاف و حجاب و سبک زندگی ایرانی اسلامی در آرایشگاه‌های زنانه شهرستان، برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی، هنری و سایر موارد در فضای مجازی است. 

وی در پایان اضافه کرد: همچینن تقدیر و تجلیل از بانوان موفق محجبه در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی و سایر موارد، افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهیده فاتحی کرجو و ده‌ها عنوان برنامه دیگر در شهرستان قرچک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول