اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

اخبار شبکه‌های برون مرزی| «فوق سری» در راه آی‌فیلم عربی/پخش «وقت اضافه»

سریال طنز و پلیسی «فوق سری» در آی‌فیلم با دوبله عربی برای مخاطبان انگلیسی این شبکه به‌نمایش گذاشته می‌شود.

اخبار شبکه‌های برون مرزی| «فوق سری» در راه آی‌فیلم عربی/پخش «وقت اضافه»

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، سریال «فوق سری» ساخته مهدی فخیم‌زاده، در جدول پخش کانال عربی این شبکه  قرار گرفت.

داستان این سریال از این قرار است: سرهنگ نادری که یکی از فرماندهان ستاد مبارزه با مواد مخدر است با سرهنگ نصرالهی دوست و همکار قدیمی هستند و رفت‌وآمد خانوادگی دارند. قصه این سریال درباره یک عملیات فوق سری در نیروی انتظامی است که فقط پنج نفر از آن اطلاع دارند.

مهدی فخیم‌زاده، حبیب دهقان­‌نسب، بیوک میرزایی، فریبا کوثری، شقایق فراهانی، رامین راستاد، امیرمحمد زند، مهدی کاسه‌ساز، گلناز خالصی، حمید قلی‌خانی، رانا قیصرنژاد، مهدی محمودی­ نژاد، حکیمه وثاقتی، ساناز بندانی و محمد صادقی بازیگران این مجموعه پلیسی هستند.

مجموعه «فوق سری» از سه‌شنبه ۲۴ تیر، هر شب ساعت ۲۰:۰۰ به‌وقت مکه و ۲۱:۳۰ به‌وقت تهران روی آنتن می‌رود و بازپخش آن روز بعد در ساعت‌های ۰۲:۰۰، ۰۸:۰۰ و ۱۴:۰۰ خواهد بود.

**مهدی هاشمی در «وقت اضافه» به آی‌فیلم می‌آید

تله‌فیلم «وقت اضافه» به کارگردانی مهرداد خوشبخت از آی‌فیلم انگلیسی پخش می‌شود.

تله‌فیلم «وقت اضافه» به کارگردانی مهرداد خوشبخت، امشب، ۲۱ تیر، از کانال انگلیسی این شبکه روی آنتن می‌رود.

این فیلم داستان فرش‌فروشی با بازی مهدی هاشمی را روایت می‌کند که برای لحظاتی زنده می‌شود و در چند ساعتی که زنده شده، درگیر ماجراهای مختلفی می‌شود. او مرد متمولی است که همسرش را سال‌ها پیش از دست داده است و مورد بی‌مهری خانواده‌اش قرار گرفته است. مرضیه که زنی فقیر است‌، پس از چند برخورد اتفاقی با حاج‌اکبر در رفتارهایش علاقه‌ای به او بروز می‌دهد؛ اما حاج‌اکبر که تصور می‌کند مرضیه برای دارایی او کیسه دوخته... .

سایر بازیگران «وقت اضافه» عبارت‌اند از: فرشته سرابندی، حشمت آرمیده، افشین سنگ چاپ، فرحناز منافی ظاهر، نادر راهیم، نعیمه نظام دوست و ناصر فرخی.

«وقت اضافه» امشب ساعت ۲۲ به‌وقت GMT (۰۲:۳۰ به‌وقت تهران) روی آنتن آی‌فیلم انگلیسی می‌رود.

 

**معرفی شهرستان دلفان در هیسپان تی وی 

برنامه «ایران» از شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی، در این قسمت  به معرفی  شهرستان دلفان در لرستان و همچنین شهرستان انارک می پردازد.

برنامه «ایران» که  در هر قسمت با سفر به نقطه ای جذاب از کشورمان دریچه ای تازه در برابر دیدنی های ایران به روی مخاطبان باز می کند.  در این قسمت از برنامه  همراه با خبرنگار شیما کاظمی به معرفی شهرستان دلفان استان لرستان می پردازد. قدمت دلفان به نیمه نخست هزاره پیش از میلاد می‌رسد، جاذبه‌های گردشگری فراوان از جمله چشمه آبگرم یا چشمه شفا گردشگران بسیاری را به سمت خود ‌کشانده است. مردم منطقه به سبب وجود برخی ترکیبات از این چشمه برای درمان برخی از بیماری های پوستی استفاده می کنند.در این برنامه با خوراکی های سنتی و به خصوص طرز تهیه کره محلی و نان سنتی نیز آشنا می شویم.

این برنامه همچنین به معرفی شهرستان انارک می پردازد، شهری کوچک در قلب کویر که علی رغم داشتن ویژگی های کویری ، بسیاری از باغ های میوه را نیز در خود جای داده است. این شهر بسیار قدیمی است ، یعنی به دوره ساسانیان بر می گردد. آثار تاریخی این شهرستان گواه این تاریخ طولانی است.

برنامه «ایران» به تهیه‌کنندگی محمدعلی قاسمی روزهای یکشنبه، ساعت 7:30 به وقت تهران روی آنتن هیسپان تی وی می‎رود و در ساعات 13 و 18:30 همان روز بازپخش می‎شود.

**افول حس میهن پرستی در آمریکا به روایت پرس تی وی

برنامه این هفته «ما مردم» در شبکه پرس تی وی ضمن مروری بر اعتراضات اخیر در آمریکا در پی قتل جورج فلوید شهروند سیاهپوست آمریکایی به دست افسر پلیس شهر مینیاپولیس به نقد و بررسی افول حس میهن پرستی در آمریکا می پردازد.

به گزارش روابط عمومی شبکه پرس تی وی، در این برنامه نتایج نظرسنجی موسسه گالوپ در آمریکا که به منظور سنجش میزان حس میهن پرستی آمریکایی ها صورت گرفته است و قرار گرفتن حس میهن پرستی آمریکایی ها در پایین ترین حد خود طی 20 سال اخیر مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

این برنامه ضمن اشاره به دلایل افت حس میهن پرستی در میان آمریکایی ها از جمله ناکارآمدی در مواجهه با بحرانی که در پی شیوع ویروس کرونا به وجود آمده و مشاهده تبعیض های نژادی طی سال های اخیر، واکنش های مردم معترض آمریکا نسبت به سخنان دونالد ترامپ درخصوص اعتراضات اخیر و وضعیت نظام سلامت در این کشور را مورد بحث و گفت و گو قرار می دهد.

نگاهی به تلاش های ترامپ برای کم اهمیت جلوه دادن ویروس کرونا در کمپین های تبلیغاتی خود برای انتخابات پیش رو و واکاوی تاثیر افول میهن پستی در میان آمریکایی بر نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2020 نیز از دیگر محورهای مورد بررسی در این برنامه خواهد بود.

در بخش دوم این برنامه نیز نقش آمریکا در قاچاق مواد مخدر در افغانستان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در این زمینه مروری بر اظهارات ضمیر کابولوف فرستاده ویژه روسیه در امور افغانستان درخصوص دست داشتن سازمان سیا آمریکا در قاچاق مواد مخدر در افغانستان صورت می گیرد.

«ما مردم» به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی شنبه 21 تیر ساعت 21:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 00:03 بامداد، 08:00 و 19:00 و سه شنبه ساعت 04:00 روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول