اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

دستگیری متهم به سرقت لوازم داخل خودرو در کاشمر

فرمانده انتظامی کاشمر از دستگیری یک متهم به سرقت لوازم داخل خودرو در کاشمر خبر داد و گفت: متهم پس از انجام بازجویی علمی پلیس و مواجه با مستندات دیجیتالی موجود به 9 فقره سرقت قطعات و لوازم خودرو اعتراف کرد.

دستگیری متهم به سرقت لوازم داخل خودرو در کاشمر

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، حسین احمدی اظهار کرد: در پی گزارش چند فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان کاشمر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت کلانتری 11 بلوار جانبازان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کاشمر افزود: ماموران کلانتری 11 با انجام تحقیقات گسترده میدانی با کمک فیلم دوربین‌های مدار بسته همان حوالی یک متهم را در این زمینه شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

وی گفت: با وجود این که متهم دستگیر شده ابتدا منکر هرگونه جرمی بود پس از انجام بازجویی علمی پلیس و مواجه با مستندات دیجیتالی موجود به 9 فقره سرقت قطعات و لوازم خودرو از قبیل باطری، کامپیوتر و دیگر وسایل خودرو اعتراف کرد.

احمدی با اشاره به دستگیری سه مالخر در این زمینه گفت: نقاط کور برای پارک کردن خودرو مناسب نیست و شهروندان با بالا بردن ضریب ایمنی خودروها و یا نصب تجهیزات بازدارنده تا حد زیادی باعث می‌شود تا سارقان از سرقت چشم‌پوشی کنند.

انتهای پیام/ 70061

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول