اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پلمب 327 واحد صنفی متخلف از پروتکل پیشگیری از شیوع کرونا در زنجان

دادستان زنجان گفت: 327 واحد صنفی متخلف از پروتکل پیشگیری از شیوع کرونا در زنجان پلمب شد.

پلمب 327 واحد صنفی متخلف از پروتکل پیشگیری از شیوع کرونا در زنجان

حجت‌الاسلام محسن کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان گت: با توجه به پروتکل‌های بهداشتی که از سوی وزارت بهداشت ابلاغ شده است، مواردی که سلامت عامه مردم را تهدید می‌کند سرپیچی از تخلفات بهداشتی به حساب می‌آید.

دادستان زنجان افزود: عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی در مکان‌های عمومی یا عرضه مواد غذایی توسط متصدیان فروشگاه‌ها بدون استفاده از ماسک و دستکش، همه از موارد تخلفات بهداشتی است.

وی ادامه داد: به منظور رعایت اصول بهداشتی در صنوف مختلف در زنجان، از ابتدای سال 1399 تا 21 تیرماه 43 هزار و 560 بازرسی با مشارکت اماکن و دستگاه‌های نظارتی و بازرسی  در استان  انجام شده که در این راستا به 395 واحد اخطاریه و 5 هزار و 697 واحد نیز تذکرات جدی داده شده است.

دادستان زنجان افزود: تاکنون 43 هزار و 560 مورد بازرسی از اصناف زنجان انجام گرفته است که تعداد 327 واحد به دلیل داشتن تخلفات بهداشتی پلمب شده‌اند.

وی اضافه کرد: با اصناف و احدهای خدمات‌دهی که پروتکل‌های بهداشتی را در مجموعه خود رعایت نکنند برخورد قانونی صورت خواهد گرفت که در همین راستا کارگزاری مفید در زنجان پلمب شد.

دادستان زنجان گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط فعلی استان  امری ضروری است بنابراین از مردم  شریف استان تقاضا می‌کنیم با مسؤولین دانشگاه علوم پزشکی استان در راستای رعایت فاصله‌های اجتماعی و حفظ سلامتی خود و اطرافیان نهایت همکاری و همراهی را داشته باشند.

وی عنوان کرد: بازرسی‌های مشترک با همراهی سازمان تعزیرات حکومتی استان، اتاق اصناف،  بازرسان بهداشت محیط و حرفه‌ای، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان انجام می‌شود.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول