اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

کشف میلیاردی کالای قاچاق در جویبار

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از کشف 9 کولر گازی قاچاق به ارزشی بالغ بر یک میلیارد و 120 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

کشف میلیاردی کالای قاچاق در جویبار

غلامرضا جعفری از کشف ۹ کولر گازی قاچاق به ارزشی بالغ بر یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: به منظور حمایت از تولیدات داخلی و جلوگیری از ورود و عرضه انواع کالای قاچاق، ماموران پلیس آگاهی با همکاری عوامل اداره صنغت، معدن و تجارت از فروشگاه‌های عرضه لوازم خانگی در این شهرستان بازدید کردند.
وی افزود: ماموران در این بازدیدها از ۲ فروشگاه لوازم خانگی این شهرستان در مجموع ۹ دستگاه کولر گازی قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از کشف ۳۰۰ کمیلو گرم ذغال قاچاق در بازرسی یکی دیگر از واحدهای صنفی این شهرستان نیز خبر داد و اظهار کرد: کارشناسان ارزش مجموع کالاهای قاچاق کشف شده در این عملیات را بالغ بر یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

جعفری با بیان این که متهمان این پرونده پس از تشکیل پرومده به مرجع قضائی معرفغی شدند، به شهروندان توصیه کرد: ضمن خودداری از خرید و مصرف کالاهای قاچاق و حمایت از تولیدکنندگان داخلی و سرمایه‌های ایرانی، در صورت شناسایی عاملان عرضه کالای خارجی مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول