اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

احتمال لغو اجرای طرح زوج و فرد در کرج/کاهش ساعت کاری ادارات مدنظر است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز در خصوص اجرای طرح زوج و فرد در کرج که با واکنش دانشگاه علوم پزشکی و مردم همراه بود، گفت: بررسی مجدد این طرح و لغو آن در ستاد کرونا مطرح شد که در صورت تایید این طرح لغو خواهد شد.

احتمال لغو اجرای طرح زوج و فرد در کرج/کاهش ساعت کاری ادارات مدنظر است

نورمحمد فردی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص تصمیمات روز گذشته ستاد کرونا استان، گفت: با توجه به روند رو به افزایش بیماری کرونا در استان، با تصمیم ستاد کرونا، تعطیلی مشاغل پرخطر و برگزاری مراسمات و اجتماعات، یک هفته دیگر تمدید شد و به دستور استاندار البرز، برپایی بیمارستان صحرایی و فعل سازی  نقاهتگاه های استان  در دستور کار قرار گرفت.

وی با تاکید بر لزوم بررسی دلایل گسترش بیماری کرونا با وجود محدودیت‌های موجود، خاطر نشان کرد: برای حصول نتیجه در اقدامات پیشگیرانه، به همکاری همه جانبه مردم نیاز داریم، شهروندان محترم توجه داشته باشند که  بیماری کرونا برای همه سنین خطر آفرین است؛ بنابراین ماسک بزنند، جز در موارد ضروری از منزل خارج نشوند و از  سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند.

معاون هماهنگی امور سیاسی استاندار البرز با اعلام این خبر که قرار است روزانه ۲۰ هزار عدد ماسک بهداشتی توسط جمعیت هلال احمر و مجمع جوانان استان البرز بین مردم توزیع شود، گفت: درخواست کاهش ساعت کاری اداری و تعطیلی روزهای پنجشنبه به ستاد ملی کرونا ارسال شد که هنوز پاسخی دریافت نکردیم.

وی بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی کارکنان ادارات، افزود: مراجعان ادارات نیز باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و به افراد بدون ماسک خدمات ارائه نشود.

فردی در خصوص اجرای طرح زوج و فرد در کرج که با واکنش دانشگاه علوم پزشکی و مردم همراه بود، گفت:  بررسی مجدد این طرح و لغو آن  در ستاد کرونا مطرح شد که در صورت تایید این طرح لغو خواهد شد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول