اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

استغاثه خدام و زائران بارگاه منور رضوی به درگاه الهی برای شکست کرونا

مدیر امور خدمه آستان قدس رضوی گفت: جمعی از علما و خدام بارگاه منور رضوی با اجتماع در حرم مطهر رضوی برای شکست بیماری کرونا به درگاه الهی دعا و استغاثه کردند.

استغاثه خدام و زائران بارگاه منور رضوی به درگاه الهی برای شکست کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، محمد توکلی گفت: جمعی از علمای شهر مشهد، خدام بارگاه منور رضوی و عموم زائران و مجاوران با اجتماع در صحن انقلاب حرم مطهر رضوی دست به دعا برداشتند و امام رضا(ع) را واسطه قرار دادند تا خداوند این بلا و بیماری را از جامعه بشریت بزداید.

مدیر امور خدمه آستان قدس رضوی افزود: اکنون‌که دنیا دچار این ویروس منحوس شده و راه درمانی هنوز برای آن یافت نشده، تمام مردم می‌بایست رو به درگاه الهی بیاورند و با تضرع و زاری برای رفع این بلا از خداوند و ائمه اطهار(ع) کمک بخواهند.

وی ادامه داد: در روایتی از امام رضا(ع) نقل‌شده که فرمودند: « لِکُلِّ داءٍ دُعاءٌ: برای هر بیماری دارویی است»؛ ما هم به پیروی از ولی‌نعمتمان حضرت رضا(ع) علاوه بر رعایت دستورات پزشکی دست به دعا شدیم و به تضرع پرداختیم تا این بلا از جامعه بشری دور شود.

مدیر امور خدمه آستان قدس رضوی گفت: این مراسم معنوی از 20 دقیقه بامداد با قرائت دعای کمیل آغاز شد و تا پیش از نماز صبح با مناجات خوانی مداحان و ذاکران اهل‌بیت(ع) ادامه داشت.  

انتهای پیام/ 70042/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول