اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

فارس من| درصدد عیب‌جویی نباشید بلکه در صدد چاره‌جویی باشید

در بخشی از وصیت‌نامه دانش‌آموز جاویدالاثر احمد حاجی ابوالفتح آمده است: در صدد عیب جویی نباشید بلکه در صدد چاره جویی باشید.

فارس من| درصدد عیب‌جویی نباشید بلکه در صدد چاره‌جویی باشید

خبرگزاری فارس ـ گروه آموزش و پرورش: برخی مخاطبان این خبرگزاری در سامانه «فارس من» با ثبت سوژه‌ای با عنوان «دبیرستانی با یکصد شهید در سال‌های دفاع مقدس»، خواستار معرفی شهدای این مدرسه شدند. بر این اساس، هر روز یکی از شهدای دبیرستان سپاه تهران معرفی می‌شود.

اولین شهیدی که معرفی می‌کنیم جاویدالاثر احمد حاجی ابوالفتح، دانش‌آموز 15 ساله است که متولد ۲۹ اردیبهشت ۱۳۴۷ بود و تاریخ شهادتش 4 اسفند ۱۳۶۲ در عملیات خیبر اعلام شده است.

در وصیت‌نامه شهید احمد حاجی ابوالفتح آمده است: وَلَاتَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فِی سبیلِ اللّهِ أَمواتاً بَلْ أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یرزقون؛ سرمایه زکف رفت و تجارت ننمودیم؛ جز حسرت و اندوه متاعی نخریدیم.

با سلام درود بیکران بر رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و با سلام و درود بیکران بر کلیه شهدای راه حق از کربلای حسینی تا کربلای خمینی و بر کلیه پویندگان راه انقلاب اسلامی و بر کلیه رزمندگان راه حق. 

چه در جبهه و چه در پشت جبهه که فقط نیتشان الله است و مخلصانه در راه اسلام کار می‌کنند و با آرزوی تعجیل در ظهور حضرت ولی عصر(عج) و طول عمر رهبر و پیروزی رزمندگان اسلام 

و با عرض سلام به پدر و مادرم که هر چه دارم از آنهاست و با عرض سلام به برادرانم و خواهرانم و کلیه فامیل و آشنایان و دوستان و هم محل‌ها و با امید اینکه در کارهایتان موفق و پیروز باشید و نیت تان فقط برای رضای الله باشد.

در ابتدا از همه آرزومندم که اگر بدی از ما دیدند به پای خوبی خود گذاشته و ما را حلال کنند زیرا دست ما، از این دنیا کوتاه است.

از امام امت پیروی کنید که راه او همان راه انبیاء است و هرکس با حضرت امام مخالفت کند همان حرف آقای [شهید] غفاری « دشمن امام خمینی، کافر است »

از این دولت و مجلس پشتیبانی کنید و در صدد عیب جویی نباشید بلکه در صدد چاره جویی باشید.

خدایا مرگ ما را در راه خودت قرار بده! خدایا مرگ ما را در اثر ندانم کاری و اشتباه قرار مده! خدایا مرگ ما را مرگ سرخ در راه خودت قرار بده! 

شنبه شب  ۱۳۶۲/۱۱/۲۹

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول