اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

انجام 72 هزار بازرسی الکترونیکی توسط تأمین اجتماعی البرز

مدیرکل تأمین اجتماعی استان البرز با اشاره به اقدامات غیرحضوری این اداره کل در سطح استان، گفت: بازرسی الکترونیکی از جمله اقدامات غیر حضوری است که در دستورکار قرار گرفته است که در طول یک سال گذشته حدود 72 هزار بازرسی انجام شده است.

انجام 72 هزار بازرسی الکترونیکی توسط تأمین اجتماعی البرز

مرتضی سلامی، مدیرکل تأمین اجتماعی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از کرج، با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی البرز طی هشت سال فعالیت خود در این استان 9 شعبه دارد، گفت: هدف مهم این اداره برون سپاری خدمات از طریق واگذاری خدمات به بخش خصوصی و کارگزاری‌های رسمی بوده است.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان البرز ادامه داد: تعداد زیادی از خدمات سازمان تامین اجتماعی بصورت الکترونیکی و غیر حضوری انجام می‌شود.

در راستای ارائه خدمات غیر حضوری و امکان پرداخت اینترنتی حق بیمه ماهانه کارکنان از سوی کارفرمایان، ارسال اینترنتی جایگزین سیستم دستی شد

 

سلامی تصریح کرد: در راستای ارائه خدمات غیر حضوری و امکان پرداخت اینترنتی حق بیمه ماهانه کارکنان از سوی کارفرمایان، ارسال اینترنتی جایگزین سیستم دستی شد و از جمع تعداد 32 هزار کارگاه تحت پوشش سازمان بیش از 31 هزار و 139 کارگاه یعنی 98%  کارفرمایان بصورت غیرحضوری حق بیمه زیر مجموعه خود را پرداخت می‌کنند.

وی در ادامه به ابلاغ الکترونیکی و مشاهده بدهی‌های بیمه به صورت غیر حضوری اشاره کرد و یادآور شد: 59 درصد از مجموع 515 هزار ابلاغ، الکترونیکی و غیرحضوری انجام شده است.

استان البرز 139 هزار بیمه شدگان خاص دارد که تمامی این گروه فیش‌های پرداختی خود را به صورت غیرحضوری و اینترنتی دریافت می‌کنند

 

سلامی با اشاره به اینکه مشاهده سابقه بیمه و ثبت اعتراض نیز به صورت اینترنتی انجام می‌شود، بیان کرد: استان البرز 139 هزار بیمه شدگان خاص دارد که تمامی این گروه فیش‌های پرداختی خود را به صورت غیرحضوری و اینترنتی دریافت می‌کنند.

به گفته مدیرکل تأمین اجتماعی استان البرز 178 هزار نفر مستمری بگیر واجد شرایط در البرز وجود  دارد که برای دریافت حقوق و فیش حقوقی مجبور به مراجعه به بانک‌ها هستند و این موضوع مشکلاتی را به دنبال داشته که سعی داریم در راستای رفع این مشکلات اقدام کنیم.

وی در پایان با اشاره به انجام بازرسی‌ها به صورت الکترونیک، اضافه کرد: با راه اندازی سامانه مناسب و تجهیز بازرسان شعب تامین اجتماعی به تجهیزات سخت افزاری لازم، این امکان فراهم شده است و امر بازرسی از کارگاه‌های مشمول، بصورت مکانیزه و شفاف صورت  می‌پذیرد که در این میان در طول یک سال 72 هزار بازرسی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول